شکارچیان غیر مجاز در دام محیط بانان مازندران +تصاویر

ماموران حفاظت محیط زیست مازندران هفت شکارچی غیرمجاز را در شهر‌های جویبار، کیاسر و بهشهر دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد ماموران یگان حفاظت محیط زیست درحین گشت زنی شبانه روزی در شهر‌های بابلسر، جویبار، کیاسر و بهشهر ۷ شکارچی غیرمجاز را دستگیر کردند.

براساس این گزارش ماموران یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی کیاسر، بهشهر از این شکارچیان ۵ قبضه سلاح شکاری و ۲۰ قطعه پرنده، ۱۰ کیلوگرم گوشت مرال و کله یک راس مرال کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابلسر در گشت شبانه در آب بندان‌های باقرتنگه، آیش عزیز، آیش تازه آباد و آیش گالیشکلا موفق شدند ۶۸ رشته دام هوایی را تخریب و جمع آوری کنند.

براساس این گزارش ماموران یگان حفاظت محیط زیست بهشهر نیز چهار رشته دام هوایی درضلع جنوبی تالاب در صحرای پاسندجمع آوری و در ماموریت دیگری  ۲۰ رشته دام هوایی را درمنطقه علیجان تاش حاشیه ضلع غربی تالاب میانکاله جمع آوری کردند.

همچنین در این ماموریت یک قطعه بوتیمار و یک قطعه اردک سرسبز که در دام هوایی گرفتار شده بودند آزاد و در طبیعت رها سازی شد.

ماموران حفاظت محیط زیست جویبار در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی موفق شدند ١٢ قطعه خوتکا و ٦ قطعه مرغابی کشف و ضبط و دو رشته دام هوایی در آببندان کردکلا را جمع آوری کنند.

متخلفان باتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

 

 

شکارچیان غیر مجاز در دام محیط بانان مازندران +تصاویر

شکارچیان غیر مجاز در دام محیط بانان مازندران +تصاویر

 

شکارچیان غیر مجاز در دام محیط بانان مازندران +تصاویر

 

انتهای پیام/ر

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.