واکنش کاشانی درباره انتخاب مدیر عامل جدید پرسپولیس

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب مدیر عامل جدید برای این باشگاه را تکذیب کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از جدایی طاهری از پرسپولیس، حمید رضا گرشاسبی از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شد.

در حالی که گفته می شود گرشاسبی تا پایان فصل هفدهم سرپرست باشگاه پرسپولیس خواهد بود اما از راهروهای وزارت ورزش و جوانان خبر می رسد که قرار است مدیر عامل برای سرخپوشان پایتخت انتخاب شود.

شنیده ها حاکی از آن است محمود اسلامیان نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال یکی از گزینه های جدی مدیرعاملی پرسپولیس است و در صورت رای نیاوردن در مجمع فدراسیون فوتبال به احتمال زیاد روی صندلی مدیریت سرخپوشان پایتخت می نشیند.

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: گرشاسبی کارهای باشگاه پرسپولیس  را به خوبی انجام می دهد و قرار نیست فرد دیگری جایگزینش شود.

او ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی باشگاه پرسپولیس باید در مورد مدیر عامل جدید این باشگاه تصمیم بگیرد و تاکنون صحبتی درباره انتخاب جایگزین برای گرشاسبی نشده است.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره احتمال حضور اسلامیان در پرسپولیس خاطر نشان کرد: اسلامیان برای نایب رئیسی فدراسیون فوتبال کاندید شده است و بعید است که او مدیریت باشگاه پرسپولیس را قبول کند.

انتهای پیام/

گزینه مدیر عاملی پرسپولیس مشخص شد 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پرسپولیسی
۱۵:۳۳ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
پرسپولیس باشه غم باشگاه غم خودش باشه
آخرین اخبار