یامین پور؛ برای دوست داشتن یکدیگر دنبال بهانه باشیم +عکس

وحید یامین پور، فعال فرهنگی و رسانه ای کشورمان تصویری از تبلور ساده و بی‌ پیرایه‌ عشق به اهل بیت (ع) در تانزانیا را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

یامین پور؛ برای دوست داشتن یکدیگر دنبال بهانه باشیم +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وحید یامین پور فعال فرهنگی و رسانه ای در حساب اینستاگرام خود تصویری از شهر زنگبار کشور تانزانیا را منتشر کرد که تبلور ساده و بی‌ پیرایه‌ عشق به اهل بیت (علیهم السلام) در کوچه‌ای از کوچه‌های این شهر  را به نمایش می گذارد.

یامین پور در متن این پست نوشت:

 عشق به اهل بیت (علیهم السلام) بر دیوارهای شهر زنگبار کشور تانزانیا
همه‌ی محبّان اهل بیت، شیعه‌ی زهرا سلام الله علیها هستند؛ هر جای دنیا که باشند و بر هر مذهبی... برای دوست داشتن یکدیگر دنبال بهانه باشیم.
متن بالا تعبیری ادبی است. ما همه محبّ اهل بیت علیهم السلام هستیم و معلوم نیست چه تعداد از ما به مرتبه‌ی شیعه‌ی واقعی نائل شده باشیم.

گفتنی است؛ مذهب تشیع همگام با تاریخ پر برکت اسلام، در کشور تانزانیا قدمتی دیرینه دارد و شیعیان مهاجر، به ویژه شیعیان خوجه اثناعشری، که پیشینه ای در تاریخ هند اسلامی دارند، به عنوان مهاجران بومی شرق آفریقا، نقش مهم و تعیین کننده ای در تاریخ و فرهنگ شیعه در این کشور ایفا نموده اند.

یامین پور؛ برای دوست داشتن یکدیگر دنبال بهانه باشیم +عکس

انتهای پیام/

 یامین پور تصویری از شهر زنگبار تانزانیا را در اینستاگرامش منتشر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار