بنگر و بیگ زاده به تمرینات نفت تهران بازمی گردند

2 مدافع باتجربه نفت تهران پس از صحبت با حمید درخشان به تمرینات این تیم باز می گردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درحالیکه محسن بنگر و هاشم بیگ زاده، 2 مدافع باتجربه تیم فوتبال نفت تهران از زمان شروع دور جدید تمرینات این تیم در تمرینات شرکت نکرده اند اما به نظر می رسد آنها مشکلی برای بازگشت به جمع شاگردان حمید درخشان ندارند.

بنگر و بیگ زاده روز گذشته با سرمربی نفت تهران صحبت کرده و مشکلاتشان را با او در میان گذاشتند. برهمین اساس قرار شد آنها تمریناتشان را شروع کنند تا در ادامه با بهبود وضعیت باشگاه نفت بتوانند بخشی از مبلغ قراردادشان را دریافت کنند.

حمید منوچهری، سرپرست تیم نفت تهران ضمن تائید این خبر بیان کرد: بیگ زاده و بنگر پس از صحبت با حمید درخشان تصمیم گرفتند به تمرینات بازگردند. آنها مشکلی برای حضور در تمرینات ندارند.

او درباره دلیل غیبت احمد آل نعمه در تمرینات گروهی نفت تهران گفت: با توجه به آسیب دیدگی آل نعمه از ناحیه مینیسک داخلی او زیرنظر فیزیوتراپ نفت تمریناتش را دنبال می کند و به همین دلیل در تمرینات گروهی حاضر نمی شود.

منوچهری ادامه داد: بازیکنان نفت روزی 2 نوبت تمرین می کنند و احتمال دارد فردا (یکشنبه) هم در دیداری دوستانه در زمین تهرانسر به مصاف پارس جنوبی جم برویم. حمید درخشان تاکنون فهرست بازیکنان مدنظرش را در اختیار جهانیان قرار نداده است و از طرفی هیچ بازیکنی هم به صورت قطعی از نفت جدا نشده است.

انتهای پیام/

دلیل غیبت آل نعمه در تمرینات نفت مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار