عوارض مصرف مواد مخدر زامبی +فیلم

در ویدئوی تکان دهنده که به تازگی منتشر شده است زن و شوهری در ماشین خود تحت تاثیر مواد مخدری به نام زامبی مصنوعی قرار گرفته‌اند.

ویدیویی از عوارض مصرف مواد مخدر زامبی مصنوعیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مخدرهای بسیاری نظیر فلاکا و مامبای سیاه وجود دارد که فرد پس از مصرف کردن آنها  خصوصیاتی شبیه به زامبی ها به خود می گیرد. فلاکا که به صورت سنگ های کریستالی به بازار می آید، می تواند بلعیده شود، از بینی بالا کشیده شود، تزریق شود و یا در یک سیگار الکترونیکی تبخیر و دود شود. مدت اثر ماده مخدر 3 تا 4 ساعت طول می‌کشد اما تا چندین روز هم می تواند به تأخیر بیافتد.

این ماده هم از لحاظ فیزیکی و هم روانی شدیداً اعتیاد آور است. مامبای سیاه نیز که ترکیبی از گیاهان و مواد شیمیایی بسیار خطرناک است، در ابتدا موجب توهم‌زایی، افسردگی، هذیان گویی، حمله به دیگران می شود، کمی بعد انسان‌ها را از حالت عادی خارج کرده و کنترل خود را از دست می‌دهند تا حدی که حتی نمی‌توانند درست راه بروند.

در یک ویدیوی تکان دهنده که به تازگی منتشر شده است به نظر می رسد که زن و شوهری در ماشین خود تحت تاثیر مواد مخدری به نام زامبی مصنوعی قرار گرفته اند. این ویدیو در جزیره ای در شمال نیوزلند ضبط شده است.

انتهای پیام/

مخدری که فرد را شبیه به زامبی ها می کند 

برچسب ها: نیوزلند ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۰۵ مهر ۱۴۰۰
خدا کنه به حق همین روزهای عزیز که تو ایران پیدا نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
ایناچون ایمان به خداندارن به کارهای فسادوعیراخلاقی مشغولن خداوندریشه همشونوبسوزونه دولت بیچاره جلوی چندتاازشونوبگیره نابودبشن قاچاقچیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
امیدوارم ریشه قاچاقچیان مواد مخدر نابود شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
همه این معتادها قاچاقچیان دزد ها رو باید دست و پاشو در گودال انداخت همه شونو سوزاند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
منم بانظرشماکاملا موافقم تادرس عبرتی واسه بقیه باشه چون خیلی آزادن هرکاری دوست دارن انجام میدن بی بندوباری ازادی بیش ازحد فقط خدامگه ریشه اونارواز روی زمین پاک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
خدا به همه معتادان کمک کنه تا ترک کنند هم خودشون و هم خانواده هایشون از این مشکلات نجات پیدا کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
خیلی وحشتناکه خدا رحم کنه