آغاز به کار ستاد بزرگداشت سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی

ستاد بزرگداشت سی و نهمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ ستاد بزرگداشت سی و نهمین فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری، با تشکیل اولین نشست هماهنگی کمیته‌های مربوطه در شهرکرد آغاز به کار کرد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در نخستین نشست این ستاد در محل سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: برای برگزاری مراسم سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۸ کمیته تخصصی با همکاری دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مردمی و بر اساس شرح وظایف مشخص، فعال شده است.

علی گرجی افزود: کمیته‌های ۲۸ گانه این ستاد شامل اطلاع رسانی، ارتباطات، دانشجویی، زنان و خانواده، روستایی و عشایری، فرهنگی و هنری، ایثارگران، هیئات مذهبی و کانون‌های قرآنی، بسیج، فرهنگیان و دانش آموزی، حوزه و روحانیت، کودک و نوجوان، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، ادارات، کارگری، تشکل‌های مردمی، اصناف، ورزش و جوانان، مساجد، بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری، فضاسازی و تبلیغات شهری، امنیت و انتظامات، عدالت و سلامت قضایی، صنایع، سلامت و درمان، بزرگداشت ۲۰ بهمن، اعزام مبلغ، و طرح تببین نهضت مبانی انقلاب اسلامی می‌باشد.

وی، برنامه میهمانی لاله ها، نواختن زنگ انقلاب اسلامی در مدارس، بزرگداشت یوم الله ۱۲ بهمن، بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی، برپایی جشن‌های ویژه و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را از برنامه‌های شاخص دهه فجر امسال برشمرد.

گفتنی است: باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مسئولیت کمیته ارتباطات ستاد دهه فجر استان را عهده‌دار می‌باشد.

از ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، به عنوان دهه فجر نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش 

ستاد سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.