انتقال قدرت در کبدی از خانواده شوهر به فامیل همسر قانونمند شد

مجمع انتخاباتی فدراسیون کبدی با حضور مسئولان ورزش و اعضای مجمع برگزار شد و عباس خواجه اورسجی با کسب اکثریت آراء به مدت 4 سال رئیس فدراسیون شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روز های گذشته گزارشی مبنی بر اداره فدراسیون کبدی به صورت فامیلی منتشر کردیم و بعد از آن هم هشدار دادیم که این انتخابات فقط انتقال قدرت از خانواده شوهر به فامیل همسر است و دردی از کبدی دوا نمی کند اما انگار باید دنبال یک فامیل با رگ و ریشه کبدی ها در بین مسئولان هم باشیم چرا که در این زمینه گوش کسی بدهکار نبود تا رئیس جدید فدراسیون کبدی با اکثریت آراء قدرت کبدی را در دست گیرد و بی سروصداترین انتقال قدرت در دنیا به صورت درون طایفه ای دست به دست شود.

عباس خواجه اورسجی دبیر سابق فدراسیون کبدی و یار دیرین مقصودلو رئیس سابق فدراسیون پس از مشخص شدن زمان انتخابات به عنوان‌نامزد ثبت نام کرد.

اما پیشینه او در فدراسیون کبدی در نوع خود جالب است:

( گزارش باشگاه خبرنگاران مورخ 18 اذرماه)

انتقال حکومت از خاندان شوهر به همسر در کبدی

عباس خواجه اورسجی دبیر اسبق فدراسیون کبدی و پسر دایی همسر مقصودلو است یعنی رئیس سابق فدراسیون که متهم به فامیل بازی بود.
معصومه میرزایی پور همسرعباس خواجه اورسجی(دبیر فدراسیون و نامزد آتی ریاست فدراسیون) است.


تایپیست، ،مسئول امور اداری، انبار دار فدراسیون، مسئول لیست حق الزحمه داوران و مربیان خانم، مسئول امور بین الملل بدون مدرک زبان انگلیسی، مسئول تهیه بلیط هواپیما و در آخر به جای همسرش عباس خواجه اورسجی که استعفا کرد سرپرست دبیری فدراسیون شد.

مریم میرزایی پور خواهر زن عباس خواجه اورسجی ، مسئول حسابداری فدراسیون و امور مالی هستند.

محمد برادران باجناق اخراج شده اورسجی، نگهبان خوابگاه و سالن فدراسیون در بعثت، آرزو غلامی بین الملل و دفتر رئیس و خواهرزاده اورسجی که اخراج شد.

محمد صادق حلیمی پسر باجناق اورسجی ، حضور در اردوهای تیم ملی جوانان و بازی در لیگ برتر با سفارش اورسجی،رضا کتولی نژاد پسر دایی عباس اورسجی با کتف تازه عمل کرده و نا آماده و با سفارش آقای اورسجی با تیم ملی اردوی تدارکاتی سریلانکا رفت.

با این حساب در روز های اخیر و در صورت انتخاب عباس اورسجی به رئیس فدراسیون کبدی نه تنها بحث فامیل بازی از بین نرفت بلکه از خانواده شوهر به خانواده همسرمنتقل خواهد شد.

 اما گزارش باشگاه خبرنگاران در مورد فامیل بازی مقصود لو رئیس سابق فدراسیون کبدی در تاریخ 13 آذرماه

با استعفای بزرگ خاندان کبدی، نرخ بیکاری افزایش می‌یابد!

وقتی به لیست نفرات منتشره در برخی رسانه ها و پست های حاضر در فدراسیون سابق کبدی نگاه می کنیم نکات جالبی در آن وجود دارد.

محمدرضا مقصودلو- رئیس فدراسیون
ولی الله مقصودلو (برادر)- مسئول برگزاری
اعظم مقصودلو-(دختر)- مدیر فنی تیم ملی و مسئول تدارکات مسابقات
سعیده مقصودلو (دختر)- آنالیزور
حمید مقصودلو (پسر)- کارشناس مسابقات
محمد نجار (داماد)- مسئول کمیته تشریفات
ابوذر مارکلایی(پسرخاله مقصودلو) روابط عمومی
محمد جرجانی (خواهرزاده مقصودلو)- متصدی تدارکات
خان احمدی همسر جرجانی-دبیرخانه فدراسیون و مسابقات
کاش در موارد انتخاباتی فدراسیون کبدی یک بند به اساسنامه اضافه شود؛ فامیل بازی ممنوع!

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار