بخش خبری 20:30 مورخ 24 آذر ماه 96 + فیلم

بخش خبری 20:30 به موضوعات مختلف و سوژه‌های متنوعی پرداخته است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ بخش خبری 20:30 به موضوعات مختلفی از جمله درگیری صهیونیست ها با جوانان فلسطینی ، قدردانی وزیر بهداشت از یانگوم ، حذف نفس از اسکار ، به کدامین فرهنگ و... پرداخته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

بیست وسی + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی ربیعی فرادنبه
۰۳:۰۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
این که شما تبدیل کردین به بدون تعارف و فیلمش را گرفتین باید اسمش را میزاشتین باشانس! یک مثال براتون میزنم شاید روشن تر بشوید سه نفر همراه یک الاغ که بارشان را حمل میکرده بدنبال گنج میروند وقتیکه بزدیکی جایی که میخواستند رسیدند شب را اطراق کردند و دم سپیده صبح دو نفریکه نقشه کنج داشتند فرد صاحب الاغ را که فرد ساده ای بود را قال گذاشته وسایلشان را برمیدارند و میروند وقتی صاحب الاغ بیدار میشود میبیند که خبری از دوستانش نیست ! ناراحت و خشمگین نشسته بوده و به بدعهدی دوستانش نفرین میکرده و با الاغش حرف میزده که حالا که برگردم خانواده ام به من چه خواهند گفت و بازهم دست از پا درازتر برگشتی و و و ! ناگهان صدایی توجه اش را جلب میکند ! دقت میکند و می بیند الاغش که دمش را تکان میدهد این صدای جرینگ جیرینگ میاید نزدیک میشود و می بیند که از زیر خاکی که در منطقه دم خرش هست سکه های طلا بیرون زده ! خوشحال زمین را میکند و چند خمره طلا پیدا میکند بار خرش میکند و باز میگردد و برای خود قصری و زندگی نو میسازد.......
من یک تولیدکننده موفق در دهه هفتاد بوده ام و سالهای متوالی کشاورز نمونه و و تولیدکننده برتر کشاورزی در تولید گندم و سیب زمینی و غیره ولی متاسفانه خشکسالی و بی بارشی و سیاستهای غلط که گفتنش فائده ای ندارد دمار از روزگارمان درآورد! آن زمان بیش از بیست , سی خانوار در مزارع ما کارمیکردند و خرج خانواده هایشان را در میاوردند ولی حالا من تولید کننده زمین دار کشاورز نمونه امروز پول پرداخت قبض هایم را ندارم بماند که روزگار با ما چه کرد !!!
آخرین اخبار