حسینی: پوشیدن پیراهن پرسپولیس افتخار است

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پوشیدن پیراهن پرسپولیس افتخار است و با تمام وجود در خدمت تیم هستیم.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سیدجلال حسینی پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل بادران در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی در انتظارمان است و همین‌طور هم شد. چند روز پیش یک بازی سخت جلوی صنعت نفت آبادان انجام داده و کمی خسته بودیم. در این بازی تیم بادران هم خیلی خوب بازی کرد. بعضی از بازیکنان ذخیره هم داخل زمین بودند و باعث شد کمی شرایط سخت شود.

جلسه ای با گرشاسبی فردا داریم 

او در مورد مشکلات مالی تیم پرسپولیس بیان کرد: فردا جلسه‌ای با  گرشاسبی داریم. بعد از جلسه باید ببنیم خدا چه می‌خواهد.

گل خوردن پرسپولیس در غیاب من طبیعی است 

کاپیتان پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس در غیاب او گل دریافت کرد، بیان کرد:  در فوتبال این اتفاقات عادی است. نمی‌شود گفت که یک بازیکن نباشد تیم گل می‌خورد یا باشد گل نمی‌خورد. شاید من هفته بعد بازی کنم و تیم گل بخورد. به‌هرحال این موضوع عادی است.

هیئت مدیره باید به گرشاسبی کمک کند 

حسینی درباره  مشکلات مالی پرسپولیس بیان کرد:  از گرشاسبی تشکر می‌کنم، او برای تیم زحمت می‌کشد اما درگیر بدهی‌های قبلی است. از سال های گذشته خیلی مشکلات و بدهی‌ها مانده که  گرشاسبی مجبور است آنها را حل کند. او تلاش می‌کند مشکلات قبلی را حل کند. همه ما می‌بینیم که  گرشاسبی چقدر زحمت می‌کشد. هیئت مدیره باید بیشتر حمایت و کمک کند. 

بازیکنان نمی توانند به علت پرداخت نشدن مطالبات تمدید نکنند

او در باره اینکه آیا بازیکنان پرسپولیس اعلام کردند که در صورت پرداخت نکردن مطالبات‌شان حاضر به تمدید قرارداد نیستند؟»، تصریح کرد: بازیکنان نمی‌توانند چنین کاری کنند و این کار را هم نمی‌کنند. پوشیدن پیراهن پرسپولیس  افتخار است، این‌طور نیست که ما بگوییم پول نگرفتیم پس تمدید نمی‌کنیم. همه با تمام وجود در خدمت تیم هستند. در حال حاضر  فقط مشکلات پرداختی وجود دارد اما امیدوارم حل شود.

مدافع تیم پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد:  از  گرشاسبی تشکر می‌کنم. او هر روز سر تمرین می‌آید و با بازیکنان صحبت می کند. 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار