روز نخست مسابقات؛

مسابقات کشتی ناشنوایان قهرمانی کشور در بروجرد برگزار شد

در روز نخست مسابقات کشتی ناشنوایان نفرات برتر ۳ وزن در کشتی فرنگی مشخص و ۷ وزن دیگر هم فینالیست‌های خود را شناخت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  با پایان روز نخست مسابقات کشتی فرنگی و آزاد ناشنوایان کشور، دیشب ۳ وزن نفرات برتر خود را شناخت و در ۷ وزن دیگر هم فینالیست‌ها مشخص شدند.

دبیر هیات ورزش‌های ناشنوایان لرستان گفت: در وزن ۵۵ کیلوگرم در رشته فرنگی، عارف غلامی ازاصفهان، پوریا رضایی از لرستان و احمد علیزاده از البرز عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

به گفته شهریار رحمانی در وزن ۸۲ کیلوگرم هم حجت رحیمی از اصفهان، شیرزاد ملکی از لرستان، سید شهاب نادری ازالبرز و در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز علیرضا صادق نژاد از تهران، محمد غریبی نژاد از اصفهان و بهزاد سرلک از لرستان به ترتیب جایگاه‌های اول تا سوم این اوزان را از آن خود کردند.

در کشتی فرنگی همچنین دیروز فینالیست‌های اوزان ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم مشخص شدند.

در کشتی آزاد هم در وزن ۵۷ کیلو سید صادق ابولوفایی ازلرستان، پویا بذری قبعه از سمنان، وزن ۶۱ کیلو فرود حجتی از کرمانشاه وناصر قربان پور از گلستان، وزن +۶۵ کیلو حشمت رشیدی از لرستان، امیر صمدی از کرمانشاه، وزن ۷۰ کیلو مسعود زمان زاده از گیلان و محمد حسین حاجی ازتهران، وزن ۷۴ کیلو میلاد حاله کبودی از کرمانشاه و حمید رضا کنعانی ازمازندران، وزن ۷۹ کیلو سعیدیونسی از اردبیل و علی مرادی از لرستان، وزن ۸۶ کیلو گرم حسن منوچهری از زنجان و هوشنگ پوری از لرستان، ۹۲ کیلو گرم سعید رحمانی از قزوین و محمد رسول قمر پور ازالبرز، وزن ۹۷ کیلو علیرضا غیاثوند از قزوین و مهدی ملکوتی از اردبیل و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم سعید فروتن نژاد از همدان و محمد خسرو بیگی از لرستان دیشب فینالیست شدند.

دیدار فینال اوزان باقی مانده در دو رشته فرنگی و آزاد امروز در بروجرد برگزار خواهد شد و نفرات برتر هر وزن به اردوی تیم‌های ملی ناشنوایان دعوت می‌شوند.

انتهای پیام/د

مسابقات کشتی فرنگی و آزاد ناشنوایان قهرمانی کشور در بروجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.