امام جمعه خرم آباد:

انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس باعث اتحاد بیشتر مسلمانان و کشورهای اسلامی شد

خطیب نماز جمعه خرم آباد گفت: اقدام رییس جمهور آمریکا در انتقال سفارت این کشور به بیت المقدس، باعث اتحاد بیشتر کشورهای اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد افزود: انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس، اقدامی خطرناک، بی شرمان ، تاسف بار وناقض حقوق مردم فلسطین است.

نماینده ولی فقیه در لرستان به پیامدهای منطقه ای و جهانی این اقدام اشاره کرد و گفت: این عمل نسنجیده باعث دفاع یکپارچه کشورهای اسلامی ازحقوق مردم فلسطین و نیز جهانی شدن شعار مرگ بر آمریکا شد..

خطیب نماز جمعه خرم آباد با اشاره به سفر اخیر وزیر امور خارجه انگلیس به ایران اشاره کرد واضافه کرد: انگلیس جاده صاف کن آمریکاست وبا این کشور منافع مشترک فراوان دارد و در واقع دنبال عقد قراردادهای اقتصادی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی همچنین از مدیران دستگاههای اجرایی وابسته به جریانهای مختلف سیاسی خواست به جای حضور در محافل سیاسی وحزبی و گرفتن عکس یادگاری پیگیر حل مشکلات وارائه خدمت خالصانه و صادقانه به مردم و نظام باشند.

خطیب نماز جمعه خرم آباد نقش حمل ونقل در توسعه اقتصادی و پیشرفت جامعه مهم ارزیابی کرد و گفت: متاسفانه سهم لرستان در بخش زیرساخت های ریلی و هوایی متناسب با جایگاه این استان نیست و ضرورت دارد مسئولان مربوطه پیگیر گرفتن حق لرستان در این زمینه باشند.

انتهای /د

نتیجه انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس اتحاد بیشتر مسلمانان بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.