صادرشدن پروانه بهره برداری در بخش آب سطحی مازندران

رضایی کلانتری مدیر گروه آب‌های سطحی شرکت منطقه‌ای مازندران ازصادر شدن ۲۳۰ پروانه بهره برداری دربخش آب سطحی نیمه اول امسال درمازندران خبرداد.

 صادرشدن پروانه بهره برداری در بخش آب سطحی مازندرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، منصور رضایی کلانتری مدیرگروه آب‌های سطحی شرکت منطقه‌ای مازندران با اشاره به فعالیت کمیسیون صدور پروانه آب سطحی در استان و توسعه و تشکیل این کمیسیون‌ها درهشت امور منابع آب این شرکت در شهرستان ها، درخواست‌های در دست رسیدگی را ۵۰۰ مورد اعلام کرد و گفت: تا پایان امسال پروانه‌های صادره به هزار فقره پیش بینی می‌شود.

وی سهم آب سطحی در تامین آب کشاورزی و شرب استان را بالغ بر ۷۰ درصد بیان کرد وافزود: در تلاش هستیم با بهره گیری از ظرفیت سامانه ساماب، برای هر یک از منابع آبی یک شناسنامه تولید کنیم و برای تخصیص هر مقدار آن سند مورد نیاز صادر کنیم.

وی در از جمع آوری و ورود اطلاعات به سامانه ساماب در بخش آب سطحی خبر داد و گفت: با این اقدام تحول جدی در بخش مدیریت آب سطحی را شاهد خواهیم بود.

گفتنی است میزان آب تجدید شونده سطحی در استان حدود ۵ / ۴ میلیارد متر مکعب است که سالانه رقم ۵ / ۲ میلیارد متر مکعب آن بهره برداری می‌شود.

انتهای پیام /آ

۲۳۰ پروانه بهره برداری دربخش آب سطحی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار