افتتاح مرکز رشد مهندسی پزشکی بسیج در تبریز

مرکز رشد مهندسی پزشکی شهید باکری سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی در تبریز افتتاح شد.

افتتاح مرکز رشد مهندسی پزشکی بسیج در تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ به گفتهجهانگیری مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی هدف از ایجاد این مرکز کمک به تبدیل فناوری به محصولات دانش بنیان در حوزه مهندسی پزشکی است.


وی افزود : پیش از این 5 مرکز رشد در دانشگاه تبریز ، دانشگاه آزاد اسلامی و مراغه ایجاد شده است که در حوزه نانو فناوری، زیست فناوری، محاسبات سریع، مکاترونیک و رباتیک فعالیت می کنند.


آقازاده مدیر مرکز رشد مهندسی پزشکی شهید باکری تبریز نیز گفت : این مرکز در تمامی شاخه های فیزیوتراپی، توانبخشی، نوردرمانی و تخت های بیمارستانی که نیاز مبرم داشته باشند ، حمایت های لازم را دارد.


فرمانده سپاه عاشورا هم با اشاره به ارزش فعالیت های علمی و پژوهشی گفت : ما برای سامان دادن به وضع اقتصاد ، معیشت و تولید ثروت به تولید علم وفناوری نیاز مبرم داریم.


سردار کریمیان افزود : اگر علم وفناوری داشته باشیم در تمام عرصه های اقتصادی وفرهنگی وحتی نظامی نتایج خوبی را به دست خواهیم آورد.


در این مراسم همچنین از 3 طرح مرکز رشد مهندسی پزشکی شهید باکری تبریز شامل دستگاه گوشی پزشکی دیجیتال، دستگاه نوردرمانی و نیز دستگاه الکتروگونیامتر دیجیتال رونمایی و از برگزیدگان علمی- پژوهشی سازمان بسیج علمی- پژوهشی وفناوری استان قدردانی شد.

انتهای پیام/خ

رونماییدستگاه الکتروگونیامتر دیجیتال درتبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار