ورود کشتی ۶۶ هزار تنی شکر خام وارداتی به بندرچابهار

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۱ سیستان وبلوچستان از ورود یک فروند کشتی حامل شکر خام به ظرفیت ۶۶ هزار تن طی روزهای آتی به بندر چابهار خبر داد.

ورود کشتی ۶۶ هزار تنی شکر خام وارداتی به بندرچابهاربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گنجعلی سرپرست شرکت غله استان گفت:با توجه به پیگیر‌های مستمر که نهایتاً منجر به جلب موافقت معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران شد با تغییر مسیر از بندرعباس به بندر چابهار طی روز‌های آتی یک فروند کشتی حامل شکر خام وارداتی در بندرچابهار پهلو خواهد گرفت.

گنجعلی  با اشاره به موقعیت بندرچابهار گفت:با توجه به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به محور شرق کشور بخصوص این بندر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی این بندر می‌تواند نقش موثری در تامین کالا‌های اساسی و ضروری مورد نیاز کشور ایفا کند.

وی افزود:شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۱ به نمایندگی از شرکت بازرگانی دولتی ایران در نظر دارد با حمایت دولت، و ادارات بخش قابل توجهی از کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور. را در راستای تنظیم بازار و جبران کسری و حفظ ذخایر استراتژیک کشور را از طریق بندرچابهار محقق سازد؛ و این فرایند با توجه به سرمایه گذاری‌های انجام شده و فراهم سازی زیر ساخت‌های ترانزیتی، افزایش ظرفیت تخلیه و همچنین قابلیت پهلوگیری کشتی‌هایی با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن در بندرچابهار و افزایش امکانات سخت افزاری و نرم افزاری به منظور تسریع در. امر تخلیه و کاهش هزینه‌های ادارات دور از دسترس خواهد بود.

گنجعلی گفت:اختصاص کشتی به بندر چابهار می‌تواند زمینه بهره برداری از مزایای جغرافیایی مناسب و نقش بسزا و راهبردی این بندر توسعه و رونق اقتصادی و همچنین ایجاد اشتغال در استان را فراهم کند.

انتهای پیام/ع

ورود کشتی حامل شکر خام وارداتی به  چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار