مهدی: باشگاه‌ها برای دریافت مجوز دائمی آکادمی باید از کمیته اخلاق تائیدیه بگیرند

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال گفت: مجوز باشگاه‌ها برای تاسیس آکادمی، موقت است و آن‌ها برای دریافت پروانه دائمی باید از کمیته اخلاق هم تائیدیه بگیرند.

سهیل مهدی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره صدور مجوز تاسیس آکادمی برای برخی 7 باشگاه لیگ برتر و 6 باشگاه دسته اولی بیان کرد: 37 مورد برای صدور مجوز تاسیس آکادمی باشگاه ها ملاک است و با توجه به فرم های پرشده و مستنداتی که باشگاه های پرسپولیس تهران، فولاد خوزستان، پیکان تهران، سایپا تهران، استقلال تهران، تراکتورسازی تبریز، سپاهان اصفهان، مس رفسنجان، گل گهر سیرجان، شهرداری تبریز، ملوان بندر انزلی، خونه به خونه بابل و ماشین سازی تبریز در اختیار سازمان لیگ قرار دادند، برای آن ها مجوز موقت صادر کردیم. طبق ممیزی های انجام شده این باشگاه ها امکانات ابتدایی برای تاسیس آکادمی را دارند و بر همین اساس مجوز موقت 45 روزه دریافت کرده اند.

او ادامه داد: باشگاه ها برای دریافت مجوز دائمی باید سایر مدارک را هم تحویل دهند. از طرفی کادرفنی تیم ها و شورای فنی تصمیم گیرنده آکادمی را هم معرفی کنند. از طرفی باید فرم ها و دستورالعمل های مورد نیاز برای دریافت مجوز دائمی را هم  تکمیل کنند.

مهدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به بی اخلاقی هایی که در سال های اخیر در برخی آکادمی ها صورت گرفته است، چگونه برای آن ها مجوز صادر شده است، گفت:  بی اخلاقی آکادمی ها مربوط به رفتاری می شود که مسئولان آن در طول سال انجام می دهند. اکنون تنها مجوز تاسیس آکادمی را در اختیار باشگاه ها قرار داده ایم و در واقع به آن ها اجازه داده ایم فعالیتشان را آغاز کنند اما قطعا باید افرادی که قرار است در این آکادمی ها کار کنند از کمیته اخلاق تائیدیه بگیرند. هر زمان اسامی کادرفنی و مدارک لازم برای تاسیس آکادمی در اختیار سازمان لیگ قرار گیرد، تائیدیه کمیته اخلاق را هم از باشگاه ها می گیریم.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ درباره آخرین فرصت سایر باشگاه ها برای دریافت مجوز تاسیس آکادمی تصریح کرد: چرخه دریافت این مجوز آزاد است و هر زمانیکه باشگاه ها مدارکشان را در اختیار سازمان لیگ قرار دهند سیکل صدور مجوز برای آن ها طی می شود و نبایست از فعالیت هیچ باشگاهی در رده پایه جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات سهیل مهدی درباره صدور مجوز تاسیس آکادمی برای هفت باشگاه لیگ برتری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار