خروج طرح های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد از حالت فرسایشی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود یک هزار و 830 طرح عمرانی نیمه تمام استان از حالت فرسایشی و کند بودن روند اجرا خارج شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  علی محمد احمدی  استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: تا زمانی که زیرساخت های عمرانی در استان تقویت نشود امکان رشد اقتصادی، رونق تولید و ایجاد اشتغال فراهم نخواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت حوزه عمرانی، افزود: کارهای عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شرایط خاص توپوگرافی و سخت گذر بودن جاده های ارتباطی آن پرهزینه تر از دیگر نقاط کشور است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به همین دلیل این استان با وجود داشتن منابع غنی و نیروهای انسانی متعهد و متخصص تاکنون به جایگاه مطلوبی در حوزه عمرانی نرسیده است.

احمدی عنوان کرد: باید توان و فضای جدیدی در حوزه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده و با رویکردی تازه زمینه برای سرعت بخشی هر چه بیشتر به آن فراهم شود.

وی ابراز داشت: دولت های یازدهم و دوازدهم با وجود داشتن تنگناهای مالی اقدام های ارزنده ای در زمینه تزریق اعتبارات عمرانی به تمامی استان های کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد انجام داده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تزریق اعتبار شرط کافی برای توسعه حوزه عمرانی این استان نیست بلکه لازمه تحقق چنین امر مهمی مدیریت قوی در کنار رصد، نظارت و بازدید میدانی از طرح های عمرانی استان خواهد بود.

احمدی اظهار داشت: انتظار می رود که معاون عمرانی جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای پیشبرد بهتر امور حوزه عمرانی این استان تعامل و هماهنگی لازم را با تمامی مسئولان اجرایی و نهادهای دولتی استان داشته باشد.

وی با اشاره به شعار سال جاری با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، افزود: اهتمام جدی دولت نیز فراهم کردن فرصت بیشتر برای روستائیان در راستای رفاه و معیشت بهتر آنان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: معاون عمرانی جدید استاندار با همکاری شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای این استان تلاش کند تا شهرهای استان همخوانی بیشتری با استانداردهای ملی داشته باشد.

احمدی عنوان کرد: نظارت بر کیفیت طرح های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد نیز همواره مدنظر معاون عمرانی جدید استاندار این استان باشد.

وی ابراز داشت: انتخاب معاون عمرانی جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد به هیچ وجه بر مبنای تعلقات قومی، قبیله ای، حزبی، جناحی، گروهی و یا باندی نبوده بلکه بر اساس 2 اصل مهم توانمندی و شایستگی ایشان است.

احمدی گفت: استفاده بهینه از تجارب ارزنده معاون عمرانی جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد سبب پیشرفت روزافزون حوزه عمرانی و زیرساخت های توسعه ای این استان می شود.

انتهای پیام/ش

طرح های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد از حالت فرسایشی خارج شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.