فرمانده انتظامي شهرستان گلپايگان خبر داد:

كشف بيش از 3 تن روغن گیاهی فاسد در گلپايگان

فرمانده انتظامی شهرستان گلپايگان از كشف بيش از سه تن روغن گياهی فاسد و تاريخ گذشته از يك كارگاه توليد روغن غيرمجاز در گلپایگان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسین بساطی در رابطه با کشف روغن فاسد در گلپایگان اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی در یکی از روستاهای این شهرستان در حیاط منزل خود اقدام به احداث کارگاه جهت تولید محصولات لبنی غیر بهداشتی کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی و با حضور نماینده شبکه بهداشت از این کارگاه غیر مجاز بازرسی کردند که در نتیجه مقدار سه تن و 349 کیلوگرم روغن گیاهی فاسد که بدون رعایت موارد بهداشتی تولید شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان بیان داشت: کارگاه مذکور با دستور مقام قضائی پلمب و از ادامه فعالیت غیر بهداشتی و غیر قانونی وی جلوگیری بعمل آمد.

بسطامی با بیان اینکه، مالک کارگاه دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، گفت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

 

كشف  روغن گیاهی فاسد در گلپايگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.