بیانیه تشکل‌های اساتید دانشگاه آزاد در واکنش به اقدام ترامپ

دبیران تشکل‌های اسلامی سیاسی اساتید دانشگاه آزاد در محکومیت اقدام رئیس‌جمهور آمریکا در حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه صادر کردند.

بیانیه تشکل‌های اساتید دانشگاه آزاد در واکنش به اقدام ترامپبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دبیران تشکل‌های اسلامی سیاسی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در محکومیت اقدام رئیس‌جمهور آمریکا در حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی و انتخاب بیت‌المقدس به عنوان پایتخت، بیانیه ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

چه ساده و ابلهانه است که از گذشته عبرت نگرفتید و در خواب غفلت ماندید، باید گفت آقای ترامپ و حامیان ایشان چون عمال سعودی – صهیونیستی، مگر از نتایج ایجاد پدیده های ناقص‌الخلقه‌ای چون طالبان، النصره، داعش، حمله به یمن، اقدامات نافرجام استقلال کردستان عراق، تنش در لبنان و... که همه اینها شکست‌ خورده و نابود شده‌اند و ننگی بر عاملان آن تا آخر بشریت بر جای خواهد ماند، آگاه نیستید؟

مگر می شود تاریخ را غاصبانه تغییر داد؟ مگر می شود اولین قبله‌گاه مسلمین را تسخیر کرد؟ هرگز.

شما فقط می توانید مانور تبلیغاتی در این خصوص داشته باشید و لاغیر. بیت‌المقدس متعلق به مسلمانان است و هرگز غیر از این نخواهد بود. مگر در طول تاریخ چندین بار کعبه مقدس را ویران نکردند؟ آیا امروز اتفاقی افتاده است؟

ترامپ آنقدر ناآگاه به تاریخ است که اجازه می دهد مشاوران ساده‌لوحش برای دادن امتیاز به کنگره آمریکا این تصمیم نابخردانه را به او تحمیل کنند. چقدر باید ناآگاه به مسائل بود که این تصمیم را گرفت؟ مگر می شود حقی را به راحتی ناحق کرد؟ در جواب ایشان باید از فرمایشات گهربار امام حسین (ع) الگو بگیریم و به ایشان بگوییم: « ترامپ اگر ایمان نداری، لااقل آزاده باش.»

ما اساتید (جمعی از دبیران تشکل های اسلامی سیاسی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی) با این اقدام نابخردانه، ناآگاهانه و غیرقابل اجرای ترامپ در حمایت از این رژیم منحوس و همراهی تعدادی از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس (عربستان) و غیره مخالفت و ناراحتی خود را اعلام و اظهار می کنیم چرا که با این اقدام آتش به خرمن خود می اندازید و دودش به چشم شما و هم‌پیمانان‌تان خواهد رفت. همانطور که در چند روز گذشته دیدیم ترامپ این انتقال را به تعویق انداخت. ای کاش از اسلاف خود درس می گرفت اما هرگز نخواهد گرفت و عاقبت‌شان همان خواهد بود که دیگران به آن دچار شدند و حاکم جوان و نابخرد عربستان عاقبتی چون سرانجام صدام خواهد داشت.

انتهای پیام/

اقدام رئیس جمهور آمریکا محکوم شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.