جام باشگاه‌های والیبال جهان – لهستان

بانك سرمایه – ساداكروزیرو برزیل؛ مصاف نماینده ایران با مدافع قهرمانی

روز دوم رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در حالی سپری خواهد شد كه تیم بانك سرمایه باید به مصاف مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها برود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های جام باشگاه‌‌های والیبال جهان امشب با برگزاری چهار مسابقه پیگیری خواهد شد و نماینده ایران باید در دومین نبرد خود به مصاف نماینده كشور برزیل برود.

بانك سرمایه در روز نخست این رقابت‌ها به مصاف زاكسا لهستان رفت و در حالی كه 2 بر صفر از حریف پیش بود در نهایت با نتیجه 3 بر 2 شكست خورد. حالا و در گام دوم شاگردان مصطفی كارخانه به مصاف تیم ساداكروزیرو برزیل خواهند رفت. تیمی كه در دوره قبلی این رقابت‌ها موفق به كسب عنوان قهرمانی شده بود.

دیدار دو تیم بانك سرمایه ایران و ساداكروزیرو برزیل از ساعت 23 به وقت ایران برگزار خواهد شد و  شاگردان كارخانه كار سختی مقابل این تیم قدرتمند خواهند داشت. ساداكروز روز گذشته و در ابتدای این رقابت‌ها مقابل تیم لوبه ایتالیا با حساب 3 بر صفر مغلوب شد و مانند بانك سرمایه به دنبال كسب اولین برد خود در این رقابت هاست.

در دیگر بازی‌های امشب ( روز دوم مسابقات جام باشگاه‌های جهان) ، زاكسا به مصاف لوبه خواهد رفت؛ زنیت كازان با شانگهای چین دیدار می‌‌كند و اسكرا به مصاف بولیوار خواهد رفت.

انتهای پیام/

حریف برزیلی دومین چالش جهانی سرمایه‌دارها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار