کلنگ زنی شرکت تولید کاغذ در تویسرکان

فرماندار تویسرکان از کلنگ زنی شرکت تولید کاغذ در تویسرکان همزمان با هفته بزرگداشت وحدت حوزه و دانشگاه و بزرگداشت دکتر شهید آیت الله دکتر مفتح خبرداد.

کلنگ زنی شرکت تولید کاغذ در تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  حبیب مومیوند، فرماندار تویسرکان با اشاره به ایام بزرگداشت آیت الله مفتح و هفته وحدت حوزه و دانشگاه افزود: با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا پنج شنبه شرکت تولید کاغذ در تویسرکان مراحل اجرایی خود را آغاز می کند.

وی اضافه کرد:تویسرکان فردا پنچ شنبه شاهد برگزاری ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار همدان و تعدادی از مدیران کل مرتبط استانی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش تویسرکان است.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه  آغاز مراحل اجرایی شرکت تولیدی کاغذ به عنوان یکی دیگر از برنامه های سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به تویسرکان است خاطرنشان کرد: این شرکت تولیدی که در زمینه تولید انواع کاغذ در ابعاد مختلف فعالیت خواهد کرد با صرف اعتباری افزون بر 50 میلیارد تومان از محل آورده بخش خصوصی و تسهیلات بانکی ساخته می‌شود.

مومیوند گفت: این شرکت تولیدی کاغذ با شروع کار باایجاد 150 فرصت شغلی مستقیم، دومین خط تولید کاغذ عریض کشور به حساب می‌آید.

وی با تاکید به اهمیت برگزاری ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان در تویسرکان اظهار داشت: در این جلسه هم گزارشی از اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه اقتصاد مقاومتی در استان ارائه می‌شود و هم طرح های دچار مشکل برای بررسی و حل مشکلات مطرح می‌شوند.

 فرماندار تویسرکان در ادامه افزود: نماینده دولت در ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان، رئیس سازمان میراث فرهنگی و معاون رئیس جمهور است اما فردا وزیر صنعت، معدن و تجارت به نمایندگی از دولت در این ستاد حضور پیدا می‌کند.

انتهای پیام/غ

کلنگ زنی شرکت تولید کاغذ در تویسرکان با حضور وزیر صنعت ومعدن

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۲۲ آذر ۱۳۹۶
بسلامتی