امیر شهاب رضویان و مادرش مهمان «پنجره‌ها» می‌شوند

سومین برنامه «پنجره‌ها» این هفته میزبان امیرشهاب رضویان، رابعه مدنی و اشکان کمانگری خواهد بود.

امیر شهاب رضویان و مادرش مهمان «پنجره‌ها» می‌شوندبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید واشقانی جمعه این هفته در سومین برنامه هفتگی «پنجره‌ها»، با امیر شهاب رضویان و رابعه مدنی گفت‌وگویی شنیدنی و متفاوت خواهد داشت.

رضویان نویسنده،کارگردان و بازیگری است که حدود چهل فیلم کوتاه و هفت فیلم بلند در کارنامه کاری خود دارد. او برای ساخت فیلم «مینای شهر خاموش» برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر شده است.

رابعه مدنی دانش آموخته رشته مربی گری کودک و بازنشسته آموزش و پرورش است. او در سریال هایی مانند «وضعیت سفید»، «پایتخت»، «شمس‌العماره» و فیلم‌های سینمایی «بوسیدن روی ماه»، «شیر تو شیر»، و... به عنوان بازیگر هنرنمایی کرده است.

آرش کمانگری خواننده آواز سنتی، مهمان دیگر «پنجره‌ها»، موسيقی را از سال ۱۳۷۴ در گرگان و با فراگيری ساز سنتور نزد ناصر صفايی آغاز كرد. او از سال ۱۳۸۱ به تهران آمد. از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۸ در كارگاه آواز محمدرضا شجريان حاضر شد. کمانگری تا کنون آلبوم‌هایی به نام «رخت بنما» و «آواز سکوت» و ... را به بازار موسیقی ارائه کرده است.

شایان ذکر است؛ «پنجره‌ها» به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی و اجرای مجید واشقانی، هر هفته جمعه ساعت 10 تا 12 از شبکه آموزش پخش می شود.

 

انتهای پیام/

 

آقای کارگردان و مادرش به شبکه آموزش می آیند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار