پروژه‌های بهداشتی همدان نيازمند ۵۰ میلیارد اعتبار

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: برای تکمیل پروژه‌های بهداشتی همدان نيازمند ۵۰ میلیارد اعتبارهستیم.

پروژه‌های بهداشتی همدان نيازمند ۵۰ میلیارد اعتبار به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  جلال‌الدین امیری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان  با بیان اینکه 50 میلیارد تومان اعتبار برای ادامه پروژه‌های بهداشتی در همدان نياز است، گفت: به دلیل کمبود اعتبار و سردی هوا انجام پروژه‌ها به بعد از زمستان موکول شد.

 وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای بازسازی و نوسازی پروژه‌های بهداشتی در استان، افزود: خوشبختانه قسمت عمده‌ای از پروژه‌های عمرانی طی 9 ماه به بهره‌برداری رسید و تابستان نیز افتتاح شد.

 وی با بیان اینکه در این مدت تقریباً 140 پروژه بهداشتی افتتاح شد و 116 پروژه دیگر باقی مانده بود که تعداد کمی از آنها بعداً به بهره‌برداری رسید، خاطر نشان کرد:‌ قسمت عمده 116 پروژه به دلیل کمبود تخصیص منابع و هوای سرد به بعد از فصل زمستان موکول شده تا دوباره از سر گرفته شود.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه طبق برآورد انجام شده تاکنون 70 میلیارد تومان برای پروژه‌های بهداشتی هزینه شده است، خاطرنشان کرد: حدود 50 میلیارد تومان نیز نیاز است که پروژه‌ها تکمیل شوند.

 این مسئول از بهره‌برداری تمام پروژه‌های بهداشتی در سال 97 خبر داد و افزود: بسیاری از پروژه‌ها پیشرفت خوبی دارند و  پروژه‌هایی هستند که 30 تا 70 درصد پیشرفت داشته‌اند.

 امیری با بیان اینکه با گرم شدن هوا و تامین اعتبار کار را دوباره از سر خواهیم گرفت، اظهار داشت: ارائه خدمات بهتر دغدغه ماست و در این راستا تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/ج

بازسازی ونوسازی پروزه های بهداشتی همدان نیازمند اعتبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.