فصل نقل و انتقالات لیگ آزادگان سی ام آذرماه آغاز می‌شود

فریبرز محمود زاده زمان آغاز فصل نقل و انتقالات لیگ آزادگان را سی ام آذرماه اعلام کرد.

فصل نقل و انتقالات لیگ دسته یک فوتبال 30 آذر آغاز می شودبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فریبرز محمود زاده مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفت و گو با رادیو درباره روال نقل و انتقالات در لیگ دسته یک اظهار کرد: همان روال نقل و انتقالات لیگ برتر در لیگ دسته یک هم اجرا می‌شود. بدین معنا که سقف تعداد بازیکن قابل جذب در نقل و انتقالات نیم فصل ۶ بازیکن است. به شرط این که لیست اسامی باشگاه جا داشته باشد، اما اگر لیست جا نداشته باشد با توجه به اینکه قوانین فسخ یک طرفه محدودیت زمانی دارد و در طول فصل امکان پذیر نیست، باشگاه در صورتی که بتواند با بازیکن فسخ 2 طرفه کند و لیستش را در نیم فصل خالی کند، ممانعتی وجود ندارد.

محمودزاده در خصوص تاریخ شروع نقل و انتقالات لیگ برتر و دسته یک بیان کرد: نقل و انتقالات لیگ برتر از ۲۸ آذر شروع می‌شود و در ۲۶ دی به اتمام می‌رسد و لیگ دسته یک نیز از ۳۰ آذر شروع و ۲۸ دی پایان می‌یابد. این 2 روز اختلاف زمانی، بدین جهت است که اگر بازیکنی به هر دلیلی نتوانست جذب باشگاه‌های لیگ برتر شود، در این دو روز باقی مانده باز بودن پنجره نقل و انتقالات لیگ دسته یک بتواند جذب باشگاه لیگ دسته یک شود.تاریخ شروع نیم فصل لیگ دسته یک ۱۲ دی ماه است و با توجه به اینکه آخرین بازی هفته هفدهم در ۱۹ آذر برگزار شد، تیم‌ها ۲۳ روز تعطیلی دارند و در این خلال یک مسابقه حذفی برگزار می شود.

او در مورد بازیکنی که در یک فصل با بیش از یک تیم قرارداد دارد؛ برای نیم فصل دوم چه حکمی خواهد داشت؛ توضیح داد: با توجه به آئین نامه صریح نقل و انتقالات یک بازیکن می‌تواند با ۳ باشگاه قرارداد داشته باشد، اما برای ۲ باشگاه اجازه بازی خواهد داشت.

انتهای پیام/

توضیحات محمودزاده درباره فصل نقل و انتقالات فوتبال دسته یک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار