فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان:

رزمایش موتور سواران قانونمند در روستای محمدان ایرانشهر برگزار شد

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: رزمایش موتور سواران قانونمند با حضور ۳۰ موتور سوار در روستای محمدان ایرانشهر برگزار شد.

رزمایش موتور سواران قانونمند در روستای محمدان ایرانشهر برگزار شدسرهنگ یدالله ستوده فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستاندر گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: این رزمایش با بهره گیری از ظرفیت دستگاه‌های دست اندرکار در امر ترافیک و با هدف تلاش بر ارتقاء آموزش همگانی برای پیشگیری از بروز تصادفات در حوزه استحفاظی پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان برگزار شد.

ستوده  افزود: در این رزمایش به هر راکب موتور سیکلت یک عدد کلاه ایمنی به صورت رایگان اهدا شد.

وی بیان کرد: متاسفانه فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی هنوز در میان بسیاری از راکبان موتورسیکلت جا نیفتاده است.

وی ادامه داد: ۹۰ درصد کسانی که در تصادف با موتورسیکلت جان خود را از دست می‌دهند از ناحیه سر ضربه خورده و دچار ضربه مغزی شدند.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: باید به اجبار با هر موتورسیکلتی که پلاک شده یک عدد کلاه ایمنی نیز تحویل راکب آن داده شود.

سرهنگ ستوده اظهار اشت: برخورد قاطع با راکبان موتورسیکلت فاقد کلاه ایمنی و نیز در نظر گرفتن تشویقاتی برای راکبانی که از کلاه استفاده می‌کنند می‌تواند نقش موثری در ترویج و ترغیب رانندگان به استفاده از کلاه ایمنی داشته باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار