ناظم الشریعه: بازیکنان ایرانی لیاقت تمرین در بهترین سالن ها را دارند/ به تفکرات کی روش خوش بین هستم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: خوشحالم سالن مرکز ملی فوتبال به کفپوش استاندارد مجهز شد چراکه بازیکنان ایرانی لیاقت تمرین در بهترین سالن‌ها را دارند.

ناظم الشریعه: بازیکنان ایرانی لیاقت تمرین در بهترین سالن ها را دارند/ به تفکرات کی روش خوش بین هستمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سید محمد ناظم‌الشریعه در حاشیه مراسم رونمایی از کف‌پوش جدید مرکز ملی فوتبال ایران بیان کرد: از مهدی تاج و همچنین محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال برای زحماتی که نسبت به تجهیز مرکز ملی فوتبال ایران کشیده است تشکر می‌کنم. در این مدت اتفاق های خوبی درباره فوتسال افتاده است. کف پوش جدید سالن مرکز ملی فوتبال یکی از بهترین‌ کف پوش های جهان است و تمام مسابقات روز دنیا در چنین کف‌پوش‌های استانداردی برگزار می‌شود. بازیکنان ایران لیاقت داشتن چنین کف‌پوش‌هایی و تمرین کردن در آن را دارند. امیدوارم با وجود این سالن‌ها کمتر شاهد آسیب دیدگی بازیکنان‌ باشیم.

او درمورد اینکه آیا بهتر نبود در حاشیه برگزاری این مراسم پاداش ملی پوشان فوتسال هم پرداخت می شد، گفت: پاداش‌ها قبلا پرداخت شده و چیزی باقی نمانده است. اکنون باید با آرامش دنبال خوب ظاهر شدن در مسابقات مختلف باشیم.

ناظم‌الشریعه درمورد همگروهی تیم ملی فوتسال ایران با عراق، چین و میانمار در رقابت های قهرمانی آسیا بیان کرد: این تیم ها شرایط خوبی در فوتسال آسیا دارند. عراق از بازیکنان ایرانی در لیگ خودش استفاده می کند و میانمار هم از مربیان ایرانی بهره می گیرد. چین هم جزء مدعیان قهرمانی است . این تیم ها روز به روز پیشرفت می کنند و در کل باید قبول کنیم فوتسال آسیا پیشرفت کرده است. کشورهایی مانند تایلند، ژاپن، ویتنام و ازبکستان طبق برنامه ریزی جلو می روند و آینده خوبی دارند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره فشردگی رقابت های لیگ برتر تصریح کرد: فشردگی لیگ ما را نگران کرده است و فقط از خدا می خواهم بازیکنی مصدوم نشود چراکه با توجه به جوان گرایی انجام شده به تمام بازیکنان نیاز داریم. اردوی ما از ۲۰ تا ۲۴ دی برگزار می شود و در این مدت ۲ بازی دوستانه هم انجام می دهیم. ۷ ماه فشرده پیش رو داریم و امیدوارم تیم جوانمان عملکرد خوبی داشته باشد تا مردم لذت ببرند.

ناظم الشریعه درباره بحث دعوت وحید شمسایی به تیم ملی فوتسال گفت: چندان اطلاعی از این امر ندارم اما شمسایی جلسه ای با ساکت برگزار کرده و قرار است برای چند بازی دوستانه به تیم ملی دعوت شود تا تعداد گل‌های ملی‌اش را افزایش دهد.

او درمورد حمایتش از کارلوس کی روش پس از قرعه کشی جام جهانی فوتبال بیان کرد: کی‌روش مربی حرفه‌ای است و همیشه از او حمایت کرده ام. همواره به تمام همکارانم احترام می گذارم و زمانیکه یک مربی تیم ملی نتایج خوبی می گیرد وظیفه ما است که از او حمایت کنیم و به این امر افتخار می کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره قرعه ایران در جام جهانی فوتبال گفت: فوتسال تفاوتی با فوتبال ندارد. به تیم ملی در جام جهانی خوشبین هستم چراکه به تفکرات کی‌روش روی اطمینان دارم و این مربی در تیم ملی تاثیرگذار بوده است. در کل امیدوارم تیم ملی با کی روش در جام جهانی شرایط خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

اظهارات ناظم الشریعه درباره وضعیت سالن فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار