شمارش معکوس ثبت نام کلید مرجع دولت الکترونیک در کرمان

مدیر کل ثبت احوال استان کرمان گفت: پایان سال 96 اتمام مهلت ثبت نام کارت هوشمند ملی در کرمان است.

شمارش معکوس ثبت نام کلید مرجع دولت الکترونیک در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حسین زین الصالحین ؛ مدیر کل ثبت احوال استان کرمان گفت: کارت ملی قدیم تا پایان سال 96 باطل می شود و کارت هوشمند ملی به عنوان کلید مرجع دولت الکترونیک از اهمیت ویژه ای برخورداراست.


وی افزود: مردم در کمترین زمان ممکن با حضور در دفاتر پیشخوان و بدون اضافه شدن تعرفه های جدید می توانند با سرعت نسبت به ثبت نام و دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند.


زین الصالحین تصریح کرد: مردم استان کرمان تعویض کارت ملی هوشمند خود را به لحظات پایانی موکول نکنند زیرا در پایان سال صفهای طولانی تشکیل و مدت زمان انتظار هم افزایش پیدا می کند.


وی اظهار کرد: کارت هوشمند ملی بر اساس مصوبه دولت کلیه خدمات دولتی از طریق کارت ملی هوشمند خواهد بود و همه کارت ها در کارت ملی تجمیع خواهد شد.


مدیر کل ثبت احوال استان کرمان گفت: تاکنون بیش از یک میلیون کارت ملی هوشمند در این استان صادر شده است و پیش بینی می شود تا پایان سال در صورت مراجعه مردم به پایان خواهد رسید.


زین الصالحین افزود: در سراسر استان ، شهرستانها و روستاها برای رفاه حال مردم مراکزی برای ثبت نام و تعویض کارت ملی هوشمند ایجاد کرده ایم.


انتهای پیام/س

 

پایان سال 96 اتمام مهلت ثبت نام کارت هوشمند ملی در کرمان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار