سردار کمالی:

بازیکنان سرباز ذوب آهن با هماهنگی به تراکتورسازی پیوستند

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد نیروهای مسلح گفت: بازیکنان سرباز ذوب آهن با هماهنگی برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی پیوستند.

بازیکنان سرباز ذوب آهن با هماهنگی به تراکتورسازی پیوستندسردار موسی کمالی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره پیوستن سه بازیکن ذوب آهن به تراکتورسازی برای گذراندن خدمت سربازی اظهار کرد: این سه ورزشکار برگه اعزام خود به خدمت سربازی را گرفتند و از سوی شورای ورزش ستاد کل نیروهای مسلح به باشگاه تراکتورسازی اعزام شدند. به هر حال آنها با هماهنگی به تراکتورسازی پیوستند.

شورای ورزش ستاد کل نیروهای مسلح در مورد بازیکنان سرباز تصمیم می گیرد 

او ادامه داد: شورای ورزش ستاد کل نیروهای مسلح تصمیم می گیرد که بازیکن برای خدمت سربازی به چه تیمی برود تا بازیکنان سرباز عادلانه به تیم های نظامی تقسیم شوند. اگر بازیکنان در لیگ برتر بازی کنند آنها به تیم های نیروهای مسلح در لیگ برتر که جای خالی دارند می روند. همچنین تعدادی از بازیکنان که در لیگ دسته یک حضور دارند برای گذراندن خدمت سربازی به تیم های فجر شهید سپاسی و ملوان اعزام می شوند.

بیرانوند بدون هماهنگی با شورای ورزش قصد داشت به تراکتورسازی بپیوندد

کمالی درباره اینکه چرا بیرانوند نتوانست به تیم تراکتورسازی بپیوندد، بیان کرد: این دروازه بان جوسازی کرده بود و بدون هماهنگی با شورای ورزش نیروهای مسلح قصد داشت برای گذراندن خدمت سربازی به تیم تراکتورسازی برود. برخی از ورزشکاران درس دانشگاهی شان تمام می شود و بعد از آن با گرفتن برگه اعزام راهی تیم های نظامی می شوند.

نوراللهی باید دوره آموزشی خود را بگذراند 

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح درباره وضعیت نوراللهی بیان کرد: گذراندن دوره آموزشی تنها  مشکل نوراللهی است و این بازیکن با سپری کردن دوره دو ماه آموزشی می تواند برای پرسپولیس بازی کند. نوراللهی به علت حضور در لیگ قهرمانان آسیا نتوانست دوره آموزشی خود را بگذراند و اکنون باید این دوره را سپری کند.

همه فوتبالیست ها باید دوره آموزشی خود را بگذرانند 

او درباره اینکه خیلی از فوتبالیست ها دوره آموزشی را سپری نکردند، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و بازیکنان سرباز بعد از اینکه در یک تیم نظامی بازی کردند باید در پایان فصل دوره آموزشی را سپری کنند. براین اساس همه فوتبالیست ها دوره آموزشی را می گذرانند و فقط نوراللهی دوره آموزشی را نمی گذراند.

سردار کمالی در پایان خاطر نشان کرد: خدمت سربازی عالیشاه هنوز تمام نشده است و او همچنان باید در تراکتورسازی بازی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۶
سردار دمت گرم
آخرین اخبار