تجلیل از پژوهشگران برتر حوزه آموزش و پرورش استان کرمانشاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نباید پژوهش‌ را انحصاری کنیم، بلکه باید دیگران را هم در پژوهش وارد کنیم و اجازه دهیم نان بخورند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مجید یزدان پناه  مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر حوزه آموزش و پرورش استان کرمانشاه که امروز (21 آذر) برگزار شد، با بیان اینکه هدف از پژوهش نباید نوشتن مقاله و یا چاپ کتاب باشد،  گفت: هدف باید ارتقا کیفیت زندگی مردم و ایجاد تحول در جامعه باشد. باید بر مبنای پژوهش مشکلات موجود جامعه را بشناسیم و برای آن راهکار پیدا کنیم.

وی لازمه پژوهش را وجود یک تیم پژوهشی قوی دانست که کار کند و ادامه داد: اینکه چند نفر دور هم جمع شوند و برای یکدیگر مقاله بنویسند و بقیه فقط نگاه کنند را نمی‌خواهیم، بلکه باید اجازه دهیم افراد دیگری هم از بیرون به حوزه پژوهش وارد شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه دیگر نیاز حوزه پژوهش را اعتبار و حمایت دانست که وظیفه مسئولین است و  بیان کرد: اگر یک درصد بودجه‌ دستگاه‌ها که برای پژوهش است تخصیص پیدا کند، همه مشکلات حل خواهد شد.

یزدان پناه تاکید کرد: ما تقاضای افزایش این سهم را نداریم، بلکه فقط می‌خواهیم همین یک درصد بودجه پژوهش محقق شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بیان کرد: البته خود ما هم با انجام برخی از کارها می‌توانیم به تامین بودجه پژوهش کمک کنیم، برای مثال حذف همین بنرهای خوش آمدگویی که پول 10 مورد از این بنرها می‌تواند صرف یک کار پژوهشی شود.

 

انتهای پیام/ز

قرار شده برای زلزله زدگان سهمیه‌ای برای چند سال در نظر گرفته شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.