اظهارات مدیرجاماییکایی درباره مربی جدید استقلال

مدیر تیم فوتبال جی سی جاماییکا توضیحاتی را درباره مربی جدید استقلالی‌ها بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رابینسون مدیر تیم فوتبال جی سی جاماییکا درباره میگوئل کولی سرمربی این تیم که قرار است به زودی کارش را با شفر در استقلال آغاز کند توضیحاتی را بیان کرد.

میگوئل کولی دستیار جاماییکایی است که درگذشته با شفر همکاری داشته است.

رابینسون درباره کولی دستیار جدید وینفرد شفر گفت:کولی یکی از موفق‌ترین مربیان مدرسه‌ای در جامائیکا است که در ماه جاری با قرارداد شش ماهه به عنوان مربی کمک کننده به ایران پیوست.

او افزود:کولی به وینفرد شفر مربی سابق رگی بویز می پیوندد، که در آن به عنوان دستیار تیم ملی بین فوریه ۲۰۱۴ تا سپتامبر ۲۰۱۶ کار می‌کرد.

رابینسون همچنین با آرزوی موفقیت برای کولی بیان کرد: کولی فوق العاده تاکتیکی است. من هیچ فردی را به اندازه او دوست نداشتم، زیرا کولی بیش از هر کس دیگری، به غیر از دیدگاه، تاکتیک‌ها و استراتژی، بسیار فروتن است؛ بنابراین من با کسی همانند کولی برای همیشه و همیشه کار می‌کنم. "

در ادامه، رابینسون گفت: اگر کولی و مربیان (خارج از کشور) برای یک، دو هفته یا پنج سال و زمانی که تصمیم به بازگشت به جامائیکا می گیرند، کالج جامائیکا هنوز خانه آنهاست. کولی خون آبی دارد، بنابراین هر کجا که می‌رود، او نماینده ما است.

انتهای پیام/

حضور مربی تاکیتیکی در کادر فنی استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار