جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۶ گشت آشکار و ثابت زمستان امسال در جاده‌های این استان خدمات رسانی می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سرهنگ کی قباد مصطفایی  در آئین مانور طرح زمستانی دستگاه‌های خدمات رسان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این طرح همزمان با سراسر کشور با هدف تسهیل در تردد خودروهای ناوگان عمومی، ارتقای سطح ایمنی و تردد خودرو‌ها در سطح جاده‌های موصلاتی استان آغاز شد.

وی عنوان کرد: امیدواریم با اجرای این طرح شاهد افزایش ضریب ایمنی و تردد خودرو‌ها باشیم و آمار سوانح و حوادث جاده‌ای نیز به پایین‌ترین سطح ممکن برسد.

مصطفایی ابراز کرد: در راستای این طرح علاوه بر استفاده از ظرفیت کلی پلیس راه و راهور در صورت نیاز از نیروهای ستادی، یگان ویژه و پلیس‌های افتخاری نیز استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: 38 تیم گشت آشکار پلیس راه، تمام جاده‌های مواصلاتی استان را تحت پوشش قرار می‌دهند و 8 تیم گشت ثابت در مناطق سردسیری استان شامل بویراحمد و دنا بصورت 24 ساعته در راهدارخانه‌ها خدمات رسانی می‌کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: 5 تیم گشت غیر محسوس نیز وضعیت ترافیک جاده‌ای را پوشش می‌دهند.

در این مانور که از مقابل پلیس راه " یاسوج - اصفهان" آغاز شد دستگاه‌های اجرایی شامل راهداری، حمل و نقل و جاده‌ای، هلال احمر، اورژانس 115، آتش نشانی، پلیس راه و راهور، خودروهای یدک کش، یگان ویژه و پلیس افتخاری حضور داشتند.

انتهای پیام/غ

استقرار نیروهای انتظامی در طرح زمستانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.