درخشش دانش آموزان خراسان شمالی در مسابقات جهانی یوسی مس مالزی

مسئول نمایندگی انحصاری یوسی مس ایران در خراسان شمالی گفت: دانش آموزان استان در مسابقات جهانی یوسی مس مالزی خوش درخشیدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ علی یزدانی مسئول نمایندگی انحصاری یوسی مس ایران در خراسان شمالی اظهار کرد: دانش آموزان استان موفق به کسب دو مقام اولی و دو مقام دومی در بیست و دومین مسابقه جهانی یوسی مس مالزی 2017 شدند.

وی تصریح کرد: مهشید غلامانی رتبه اول جهان (سطح Higher A) در مسابقات جهانی یوسی مس را کسب کرد.

یزدانی گفت : این دانش آموز 8 ساله در دوره های پیش از این هم مقام های اول‌ و دوم جهان را کسب کرده بود و این سومین مقام جهانی او در این رشته است.

وی گفت: کیانا جودت نیز رتبه اول بیست و دومین مسابقه جهانی یوسی مس مالزی 2017 را از آن خود کرد.

یزدانی گفت: سینا کمالی دانش آموز کلاس اول ابتدایی نیز رتبه دوم جهان در بیست و دومین مسابقه جهانی یوسی مس مالزی را از آن خود کرد و بهداد اسدالله زاده در سطح intermediate A رتبه دوم را کسب کرد.

وی اظهار کرد: چهار دانش آموز استان به بیست و دومین مسابقه جهانی یوسی مس مالزی اعزام شدند که سه دانش آموز مقطع ابتدایی و یک دانش آموز مقطع متوسطه اول در این رقابت ها حاضر شدند.

یزدانی تصریح کرد: مهشید غلامانی کلاس سوم از دبستان مشکات، سینا کمالی کلاس اول از دبستان غیر دولتی دکتر حسابی، کیانا جودت کلاس پنجم از غیر دولتی دنیای تربیت و بهداد اسدالله زاده کلاس هفتم‌ از دبیرستان نمونه سعدی در این رقابت ها حاضر شدند.

وی اظهار کرد: این موسسه به منظور شکوفایی استعدادها و تشویق دانش‌آموزان به یادگیری ریاضیات، هرسال مسابقه‌ای بین‌المللی با حضور کشورهای عضو UCMAS در کشور مالزی برگزار می‌کند.

یزدانی افزود : در بیستمین مسابقه جهانی یو.سی. مس که در سال 2015 در دانشگاه دهلی هندوستان برگزار شد رتبه دوم جهان را بدست آوردیم در این مسابقه 30 کشور شرکت داشتند

در بیست و یکمین مسابقه جهانی یوسی مس که در کشور امارات متحده عربی دبی برگزار شد نیز یک رتبه اول و یک رتبه دومی داشتیم در این مسابقه 33 کشور شرکت داشتند.

وی اظهار کرد: امسال در بیست و دومین مسابقه جهانی که در مالزی برگزار می شود ما با 4 دانش آموز شرکت کرده ایم.

مسیول نمایندگی انحصاری یوسی مس ایران در خراسان شمالی افزود : در بیست و دومین مسابقه جهانی یوسی مس مالزی 35 کشور با 2200 دانش آموز شرکت داشتند.

انتهای پیام/آ

درخشش مهشید غلامانی در مسابقات جهانی یوسی مس مالزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غلامانی
۰۴:۲۲ ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
سپاس و درود بیکران به شما خبرنگاران توانمند