رئیس کمیته امداد آبپخش خبر داد

استقلال و خودکفایی ۱۵۹ خانوار مددجوی آبپخشی

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آبپخش از استقلال و خودکفایی ۱۵۹ خانوار جدید در شش ماهه نخست سالجاری خبر داد

استقلال و خودکفایی ۱۵۹ خانوار مددجوی آبپخشیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،رمضان غلامی با اشاره به اینکه یکی از راهبردهای اساسی این نهاد، توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است اظهار داشت: خدمات اثر بخش کمیته امداد در حوزه توانمندسازی، ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال و درآمد پایدار برای گروه های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد است.

وی افزود: بر اساس استعدادسنجی انجام شده مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، رویکرد این نهاد،ایجاد فضای کسب و کار برای جامعه هدف در زمینه های شغلی مورد علاقه و بر اساس توانمندی فرد است.

غلامی بیان داشت: ارائه آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی به مددجویان مستعد اشتغال، از دیگر خدمات کمیته امداد است که موجب ایجاد زمینه های لازم برای ورود گروه های مختلف مددجوی تحت حمایت این نهاد به فضای کسب و کار می شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آبپخش از استقلال و خودکفایی ۱۵۹ خانوار جدید در شش ماهه نخست سالجاری خبر داد و افزود: خودکفا شدگان جامعه هدف کمیته امداد آبپخش، در رشته های کشاورزی، دامپروری، خدمات صنفی و صنعتی بوده است.

غلامی تصریح کرد: ضریب محرومیت آبپخش بالاست و تلاش می کنیم با شناسایی استعدادهای موجود در هر منطقه و روستا، طرح های اشتغال متناسب با ظرفیت مناطق مختلف را با هدف پایداری و اثربخشی شغل‌های ایجاد شده برای مددجویان تحت حمایت اجرا کنیم.

وی ابراز داشت: درآمد حاصل از ایجاد طرح کسب و کار به عنوان یکی از شاخص های خوداتکایی و استقلال خانوارها است و مجموع درآمد واقعی پس از کسر هزینه های طرح لحاظ می‌شود و معمولا طرح هایی که درآمدی بالاتر نسبت به پائین ترین نرخ درآمد کارگری را احراز نمایند در چرخه خودکفایی این نهاد قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/پ

خودکفایی ۱۵۹ خانوار مددجوی آبپخشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.