شهریور مطرح کرد:

آموزش سه هزار معلم برای پیشگیری از ایدز و اعتیاد

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران گفت: هر ساله سه هزار معلم برای آموزش پیشگیری از ایدز و اعتیاد تحت پوشش قرار می‌گیرند.

آموزش سه هزار معلم برای پیشگیری از ایدز و اعتیادبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیاوش شهریور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران در مراسم ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران که در اداره کل آموزش و پرورش استان تهران برگزار شد، اظهار کرد:ما در استان تهران با مجموعه هایی از آسیب های جدیدی روبه رو هستیم که در تهران ایجاد و به سراسر کشور منتقل می شود.

وی بیان کرد: ما هر ساله سه هزار معلم را برای آموزش پیشگیری از  ایدز و اعتیاد به دانش آموزان مد نظر قرار دادیم و آموزش و پرورش شهرستان ها از شهر تهران جلوتر است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران با بیان اینکه در وضعیت فعلی آسیب وجود دارد و متاسفانه ما از آن عقب‌تر هستیم، افزود: آموزش مسئله مهم در توسعه پایدار است و بحرانی که امروزه با آن سروکار داریم قبل از بحران دانایی و اقتصادی است و آموزش و پرورش  شهرستان‌ها و تهران به طور جدی نیازمند توجه است.

تحصیل بیش از 2 میلیون دانش آموز در استان تهران

در ادامه مراسم داریوش ورناصری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران گفت: در استان تهران 2 میلیون و 100 هزار دانش آموز تحصیل می‌کنند که از این تعداد در حدود 500 هزار دانش آموز در 2 هزار و 600 مدرسه غیردولتی آموزش می‌بینند.

وی یاد آور شد: یکسری از مدارس در معرض خطر هستند که اگر فکری نکنیم آسیب جدی می بینند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار