کرملین: قطعنامه سیاسی سوریه محور اصلی گفتگو‌های پوتین و اردوغان خواهد بود

سخنگوی کرملین اعلام کرد ولادیمیر پوتین قرار است درباره قطعنامه سیاسی احتمالی در خصوص بحران سوریه با همتای ترکیه‌ای خود تبادل نظر کند.

پسکوف: قطعنامه سیاسی سوریه محور اصلی گفتگوهای پوتین و اردوغان خواهد بودبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز؛ دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین امروز دوشنبه اعلام کرد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه قرار است درباره قطعنامه سیاسی احتمالی در خصوص بحران سوریه با همتای ترکیه ای خود، رجب طیب اردوغان تبادل نظر کند.

پسکوف گفت: احتمال می رود دو رئیس‌جمهور در مورد آماده سازی گفت‌وگوی ملی در کنگره سوریه بحث کنند؛ رویدادی که با اجرای آن مسکو امیدوار است  بار دیگر دولت و معارضان سوری در کنار هم قرار دهد.

رئیس جمهور روسیه امروز دوشنبه در دیدار با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه گفت: روسیه در کنار ایران و ترکیه آماده همکاری برای آغاز روند برقراری صلح در سوریه است.

پوتین امروز در سفر غیرمنتظره  خود به دمشق دستور خروج نیروهای روسیه از سوریه را صادر کرد. وی پس از سفر به سوریه وارد قاهره، پایتخت مصر شد تا درباره تحولات منطقه ای با عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهور مصر گفتگو کند.

پوتین پس از مصر به ترکیه سفر خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

محور گفتگوهای پوتین و اردوغان مشخص شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار