داورزنی: از بدهی ۶۱ میلیاردی و دارایی های پرسپولیس بی خبرم

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: خبری از مفقود شدن ۶۱ میلیارد تومان از دارایی‌های باشگاه پرسپولیس ندارم، اما این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا داورزنی  در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کوهنوردی درباره کاهش بودجه وزارت ورزش و جوانان گفت: هرچند بودجه ورزش کاهش یافته اما تاکنون به صورت رسمی چیزی به ما اعلام نشده است. البته دولت همواره به ورزش نگاه حمایتی دارد. درباره بودجه وزارت ورزش و جوانان با بخش های مختلف صحبت کرده ایم و دنبال درآمدزایی پایدار از راه های مختلف هستیم چراکه منابع عمرانی و مالی ورزش در سال های اخیر همیشه بی ثبات بوده است.

او ادامه داد: طبیعی است که دولت همواره برای بازی های آسیایی و المپیک به وزارت ورزش کمک کرده است اما باید به دنبال تامین منابع پایدار برای بودجه ورزش باشیم. از طرفی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی به حدود 10 تا 11 هزار میلیارد بودجه نیاز داریم که وزیر ورزش با دغدغه نسبت به چنین بحثی کسری بودجه را پیگیری می کند.

داورزنی درباره مفقود شدن 9 کوهنورد در اشترانکوه لرستان بیان کرد: هلال احمر و استانداری لرستان از همان لحظات ابتدایی انتشار این خبر پیگیری های لازم را انجام دادند و سلطانی فر هم دستور پیگیری داد. باید از تمام نهادهای ذیربط تشکر کنیم چراکه سرعت عمل نیروهای امداد رسانی و نجات برای شناسایی کوهنوردان در اشترانکوه در نوع خود یک رکورد محسوب می شد و آن ها در کمترین زمان ممکن جنازه 8 کوهنورد را پیدا کردند. باید تذکرهای لازم به تمام کوهنوردان داده شود تا آن ها بدون حادثه کارشان را انجام دهند. به خانواده جانباختگان هم تسلیت می گویم و امیدوارم خداوند به آن ها صبر دهد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درمورد حواشی اخیر فدراسیون بوکس و تغییر روسای برخی هیئت های استانی در آستانه انتخابات این فدراسیون تصریح کرد: در این باره صحبت های لازم را انجام دادیم و به علاقه مندان بوکس اعلام کردیم خیالشان از برگزاری انتخابات با سلامت و عدالت کامل راحت باشد. تغییرات صورت گرفته در هیئت ها با نظر اداره کل ورزش و جوانان همان استان انجام می شود و تلاش می کنیم حق هیچ استانی برای حضور در انتخابات فدراسیون بوکس ضایع نشود. طبق قانون هیئت هایی که با سرپرست اداره می شوند حق حضور در انتخابات را ندارند اما با انتخاب رئیس هیئت شرایط برای حضور آن ها در انتخابات فراهم شد.برای انتخابات هر استان 19 نفر حق رای دارند و باید رئیس را انتخاب کنند.

داورزنی درباره مفقود شدن 61 میلیارد تومان از دارایی های باشگاه پرسپولیس گفت: از این موضوع بی اطلاع هستم و فقط خبر مفقود شدن 61 میلیارد از دارایی های پرسپولیس را در فضای مجازی شنیده ام که طبیعتا نمی توان چندان به این خبرها اعتماد کرد. در این خصوص باید از مسئولان باشگاه پرسپولیس سوال بپرسید اما شک نکنید سازمان بازرسی کل کشور و نهادهای نظارتی در کنار وزارت ورزش و جوانان پیگیری های لازم را انجام می دهند.

او درمورد زمان برگزاری انتخابات فدراسیون تیر اندازی با کمان بیان کرد: قرار بود انتخابات این فدراسیون سال 95 برگزار شود اما با توجه به تغییرات اساسنامه انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار نشد. وزارت ورزش از مسئولان فدراسیون درخواست کرد برای تصویب اساسنامه از سوی دولت اصلاحات لازم را انجام دهد. محمد علی شجاعی پس از تنظیم اساسنامه جدید آن را به فدراسیون جهانی ارسال کرد اما از آنجاییکه او چند روزی است به عنوان معاون استانداری اصفهان انتخاب شده و 2 شغله است باید هرچه سریع تر فرآیند برگزاری را انتخابات را براساس تصویب اساسنامه از سوی دولت فراهم کنیم.

داورزنی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا زمان کافی برای ثبت نام در انتخابات کمیته ملی المپیک وجود دارد یا خیر، گفت: مسئولان کمیته ملی المپیک اقدام های لازم را انجام می دهند و طبق برنامه ریزی های انجام شده انتخابات کمیته ملی المپیک در همان تاریخ 25 دی برگزار می شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره برگزاری مجامع فدراسیون ها گفت: با توجه به اینکه دوران ریاست بیشتر فدراسیون ها مهر یا آبان به اتمام می رسید برنامه ریزی لازم را انجام داده ایم تا انتخابات تا 10 دی برگزار شود.

انتهای پیام/

اظهارات داورزنی درباره مفقود شدن اموال پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار