بیسکوئیت خوردن شفر سوژه عکاسان شد/ غیبت مهاجمان در تمرین استقلال

بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز در یک نوبت به تمرین پرداختند که در این میان مهاجمان آبی پوش اصلی ترین غایبان تیم بودند.

بیسکوئیت خوردن شفر و غیبت مهاجمان در تمرین استقلالبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال پس از 4 روز تعطیلی ساعت 10:40 در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد.

شفر پیش از شروع تمرین با تک تک بازیکنان دست داد و برخورد گرمی با آنها داشت و در ادامه دقایقی با بازیکنان تیمش به صحبت پرداخت.

پیش از شروع تمرین و هنگامی که سرمربی استقلال قصد حضور در زمین را داشت در حال خوردن بیسکوئیت بود که این اتفاق حتی درون زمین چمن هم ادامه داشت و سوژه عکاسان ورزشی شد.

پس از صحبت های شفر با بازیکنان که حدود 15 دقیقه به طول انجامید ،آبی پوشان به دویدن و گرم کردن بدن های خود پرداختند.

بازیکنان استقلال بعد از بیست دقیقه گرم کردن و تمرینات کششی  به بازی هندبال پرداختند. آبی پوشان در این بازی باید ضربه نهایی را با پا یا سر به سمت دروازه می زدند.

بخش بعدی تمرین استقلال نوعی بازی فوتبال بود که بازیکنان باید 2 به 2 دست هایشان را به هم گره کرده و به بازی مشغول می شدند.

پاس کاری ترکیبی بخش بعدی تمرین استقلال بود .

آبی پوشان در تمرین امروز به انجام کارهای سرعتی پرداختند.

هنگام ورود جباروف به محل تمرین برخی هواداران با او عکس یادگاری انداختند.

با وجود مطرح شدن اسامی مختلف در لیست مازاد استقلال امروز یعقوب کریمی و لئوناردو پادوانی در محل تمرین آبی پوشان حاضر شدند و بدون مشکل تمرین کردند.

همچنین غیبت بیت سعید در تمرین امروز استقلالی ها باعث شد تا جدایی قطعی او قوت بگیرد که در نهایت مشخص شد این بازیکن به دلیل مصدومیت در کلینیک باشگاه حضور دارد.

در تمرین امروز استقلال، فرشید اسماعیلی و جابر انصاری نیز غایب بودند که این 2 بازیکن هم در کلینیک باشگاه حضور داشتند.

نصراله عبداللهی در تمرین امروز استقلال حضور داشت.

شهباززاده مهاجم استقلال هم پس از ترک ورزشگاه آزادی در آستانه دیدار با سپاهان در نهایت در تمرین امروز حاضر شد و بدون در نظر گرفتن جریمه توسط شفر به تمرین پرداخت.

یک خانم در تمرین امروز آبی ها حضور داشت که پس از بیست دقیقه زمین محل تمرین استقلالی ها را ترک کرد.

مهدی رحمتی و حسینی زیر نظر نامداری به انجام تمرینات اختصاصی پرداختند. بابازاده گلر سوم آبی ها در تمرین امروز غایب بود.

در تمرین امروز  روزبه چشمی، داریوش شجاعیان، پژمان منتظری، یعقوب کریمی، خسرو حیدری و سجاد شهباززاده بازیکنانی بودند که جلسه ای را با شفر برگزار کردند.

علی قربانی در تمرین امروز با برزای به شوخی پرداخت.

 طبق تصمیم شفر قرار بود بازیکنان در نوبت عصر هم تمرین کنند که در نهایت آبی پوشان از سرمربی تیم خواستند که به جای عصر، تمرین قبل از ظهر به پایان نرسد و ادامه پیدا کند. شفر هم با درخواست بازیکنان موافقت کرد و تمرین دوباره پیگیری شد.

بازیکنان در ادامه تمرین به برگزاری فوتبال درون تیمی پرداختند.

در تمرین امروز شفر دقایقی با رحمتی و قربانی صحبت کرد.

برزای در تمرین امروز آبی پوشان عکاس شد.

انتهای پیام/

درخواست استقلالی ها از شفر و بازگشت سجاد بدون جریمه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار