نابودی رژیم صهیونیستی بعد از انتخاب بیت المقدس به عنوان پایتخت

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: انتخاب بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع و تسهیل خواهد بخشید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان  شامگاه یکشنبه در همایش مشترک روحانیون شاغل در نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان، گفت: وجود وحدت در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه در میان روحانیون که رسالت عظیم ابلاغ رسالت الله را دارند ضروری است چرا که وحدت از مولفه‌های مهم قدرت است.

وی ادامه داد: در این منطقه به ویژه در استان کردستان که اکثریت اهل سنت هستند به عنوان شاگردان مکتب امام جعفر باید تمام تلاش خود را در توجه به وحدت بکار ببندیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: کسانی که مسئولیتی دارند باید به نحوی رفتار کنند که مردم را نسبت به خود جذب و با همین کار بستر تحقق اهداف را فراهم می‌سازند.

وی با اشاره به نقش و رسالت روحانیون در عرصه های مختلف، بیان کرد: روحانیون ما نباید به دنبال دنیا طلبی و مسائل این چنین باشند چون اصل آمدن و رسالت آنها کارهای معنوی و روحانی است.

آیت الله حسینی شاهرودی به ویژگی های روحانیون اشاره کرد و گفت: ادب و صمیمیت از دیگر ویژگی‌های روحانیون است که می‌تواند زمینه جذب جامعه به سمت آنها را فراهم سازد.

وی یادآور شد: علاقه نسبت به سادات به صورت تکوینی در مردم وجود دارد و سادات هم باید تلاش کنند این محبت را عمق ببخشند و در این مسیر کسانی که می خواهند کار فرهنگی بکنند.

شاهرودی گفت: روحانیون باید محبتشان بی‌توقع باشد،  نباید منتظر تقدیر و تشکر دیگران باشند و هدفشان در انجام هر کاری تنها رضای خدا بدانند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: روحانیون ما نباید به دنبال دنیا طلبی و مسائل این چنین باشند چون اصل آمدن و رسالت آنها کارهای معنوی و روحانی است.

وی گفت: کسانی که به سمت مباحث دنیوی می‌روند دیگر اهمیتی به دنیای آخرت و قیامتی که در پیش دارند نمی‌دهند از این رو باید تلاش کنیم که بعد روحانی و معنوی بر بعد مادی پیشی بگیرد.

آیت الله حسینی شاهرودی عنوان کرد: روحانیون باید محبتشان بی‌توقع باشد و منتظر تقدیر و تشکر دیگران نباشند و تنها هدفشان در انجام هر کاری رضای خدا باشد.

وی گفت: احترام به دیگران باید اصل حرکت روحانیون باشد و حتی اگر مورد هم مورد بی‌احترامی از سوی دیگران قرار گرفتید به فکر تلافی کردن نباشید.

نماینده ولی فقیه با اشاره به توطئه های جدید آمریکا بر علیه مسلمانان، بیان کرد: انتخاب بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل نابودی رژیم صهیونیست را تسریع و تسهیل خواهد بخشید.

انتهای پیام/م

علاقه نسبت به سادات به صورت تکوینی در مردم وجود دارد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.