جانشین پلیس راه استان سمنان :

برخورد یک دستگاه تریلی با تانکر در سمنان حادثه آفرید

برخورد یک دستگاه تریلی با تانکر در سمنان منجر به تصادف و آتش گرفتن تریلی و مرگ راننده تریلی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سرهنگ تقی کبیری جانشین پلیس راه استان سمنان از وقوع آتش سوزی بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با تانکر خبر داد و ضمن تشریح حادثه گفت :ساعت ۶:۳۰ صبح دوشنبه برخورد تریلی اسکانیا در سرازیری کوهپایه سمنان با تانکر که در همان مسیر در حرکت بود، منجر به آتش گرفتن تریلی و مرگ راننده ۳۲ ساله کرجی این خودرو شد.

جانشین پلیس راه استان سمنان علت این حادثه را، عدم دقت به جلو و عدم رعایت فاصله طولی از سوی راننده تریلی اعلام کرد و اظهار داشت: استراحت به موقع و پرهیز از عجله و شتاب می تواند از وقوع بسیاری از حوادث تلخ و ناگوار جلوگیری کند لذا از رانندگان تقاضا داریم به محض احساس عدم هوشیاری در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.

وی با بیان اینکه طی هشت ماه سال جاری ۶۴ درصد تصافات استان سمنان در محور تهران-مشهد به وقوع پیوسته است، تصریح کرد : ۳۶ درصد سوانح رانندگی در سایر محورهای استان بود که نشان می دهد اگر رانندگان هنگام خستگی در بین راه استراحت کوتاه داشته باشند این آمار به حداقل کاهش پیدا می کند.

کبیری افزود: رعایت نکردن موارد ایمنی باعث ایجاد حوادث تلخ می شوند لذا از رانندگان تقاضا داریم قبل از سفر تجهیزات خودرو را مورد بازبینی قرار دهند و از هرگونه شتاب و عجله در رانندگی پرهیز کنند تا خاطره یک سفر برای سرنشینان خودرو دلنشین شود.

انتهای پیام / ذ


بیش از 60 درصد تصادفات استان سمنان در محور تهران-مشهد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.