پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی هتل پنج ستاره خوی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از پیشرفت ۹۵ درصدی هتل پنج ستاره آفتابگردان فیرورق خوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: زیباترین هتل پنج ستاره  در شهر فیرورق  خوی ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بابیان اینکه این هتل به مراحل پایانی احداث رسیده است ،تصریح کرد: این پروژه به یک حمایت نهایی نیاز دارد تا در اواخر سال جاری و یا اوایل سال آینده به بهره برداری برسد.

جباری وجود طبیعت بکر و زیبای فیرورق و جاذبه های میراثی و گردشگری خوی نظیر مقبره شمس را در کشاندن گردشگران داخلی و خارجی به منطقه و اقامت در این هتل بسیار زیبا را موثر عنوان کرد.

وی تصریح کرد: اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان با تمام توان و امکانات از سرمایه گذار هتل پنج ستاره آفتابگردان فیرورق خوی حمایت می کند.

جباری با بیان اینکه هتل در مساحت ۸ هزار متر مربع ساخته می شود، اظهار کرد: در حال حاضر هتل از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی برخوردار است.

وی احداث و راه اندازی استخر با مزیت توریسم درمانی را از سایر ویژگی های منحصر بفرد این هتل پنج ستاره عنوان کرد.

 شهر توریستی و زیبای فیرورق خوی بعنوان منطقه نمونه گردشگری و به نام بام آذربایجان معروف است و همه ساله گردشگران زیادی از داخل و خارج از کشور برای استفاده از چشم اندازها و مناظر بکر و باغات سرسبز آن راهی این منطقه می شوند .

انتهای پیام/م

هتل پنج ستاره خوی از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی برخوردار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.