سیب ‌دزدی افسر اسرائیلی از میوه‌‌فروش فلسطینی+ فیلم

ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که از دزدی یک افسر اسرائیلی از گاری یک دستفروش فلسطینی حکایت دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه بوابة فیتو، ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که نشان می دهد یک افسر رژیم صهیونیستی در حال دزدیدن سیب از گاری یک دستفروش فلسطینی است.

رسانه های فلسطینی با انتشار این فیلم نوشتند: در حوادث جاری روز گذشته در الخلیل، به نظر می رسد یکی از نیروهای ارتش با سوء استفاده از زمان استراحتش، در روز روشن و آشکارا اقدام به دزدیدن تعدادی سیب از گاری یک شهروند در الخلیل می کند تا آن را با همکارانش تقسیم کند.

پس از انتشار این فیلم که سبب رسوایی نیروهای اسرائیلی شد، ارتش رژیم صهیونیستی با عذرخواهی، از مجازات فرد خاطی خبر داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به انتشار این فیلم اعلام کرد: در طول فعالیت نیروهای ارتش در الخلیل، یکی از فرماندهان اقدام به برداشتن میوه از گاری یک فلسطینی کرد. شکی نیست این اقدامی غیرقابل پذیرش و غیرقابل انتظار از یک سرباز یا یک فرمانده ارتش است. پس از تحقیق در خصوص این موضوع، مقرر شد این فرمانده تعلیق شود و اقدامات انضباطی درباره وی اعمال خواهد شد.

عذرخواهی ارتش اسرائیل در خصوص سیب دزدی یک نظامی در حالی انجام می شود که گویا این رژیم فراموش کرده باید پیش از همه چیز، در خصوص دزدیدن تاریخ، فرهنگ و سرزمین ملتی به نام فلسطین عذرخواهی کند.

انتهای پیام/

 

سیب دزدی یک نظامی اسرائیلی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۰ آذر ۱۳۹۶
افراد نادانی می باشند واقعاً
آخرین اخبار