افزایش سرانه اماکن ورزشی در نهاوند

فرماندار نهاوند گفت: سرانه اماکن ورزشی شهرستان نهاوند از۶۷ صدم مترمربع برای هر فرد در آینده به یک متر مربع برای هر فرد افزایش می یابد.

افزایش سرانه اماکن ورزشی در نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کریم حمیدوند فرماندار نهاونداظهارداشت: با پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان پروژه‌های نیمه کاره هرچه سریعتر تکمیل و مشکلات آنها حل و فصل شود.

وی افزود: خوشبختانه در خصوص اجرای پروژه‌های ورزشی نهاوند بدهکاری‌های قابل توجهی وجود ندارد و با توجه به وجود اوراق در بعضی از پروژه‌ها نیز با هماهنگی بین اداره ورزش و فرمانداری اطلاعات کافی دریافت و بلافاصله با پیمانکاران واجد شرایط قرار داد منعقد شده است.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه ۹ پروژه ورزشی در شهرستان نهاوند در حال انجام است، گفت: از این تعداد ۵ پروژه تکمیل شده و ۴ پروژه نیمه تمام است.

حمیدوند خاطر نشان کرد: در قانون برنامه ششم توسعه، برای ورزش سهم خوبی در نظر گرفته شده است که باید از این ظرفیت در راستای تکمیل پروژه‌های شهرستان و ارتقاء ورزش شهرستان استفاده شود.

وی در ادامه اضافه کرد: نهاوند در روند میزبانی‌ها و اعزام تیم‌های ورزشی عملکرد خوبی داشته است و خوشبختانه پرداخت تسهیلات ازدواج در نهاوند نسبت به سال قبل ۴ برابر شده است.

انتهای پیام/غ

افزایش ۴ برابری پرداخت تسهیلات ازدواج در نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار