اختصاص ۴۵ درصد تسهیلات تولید و اشتغال به بخش کشاورزی

معاون برنامه ریزی امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۴۵ درصد از تسهیلات تولید و اشتغال به ساختار تولید و توسعه فناوری در بخش کشاورزی اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حمید رضا تبسمی افزود: بر اساس آیین نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستائی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی، این میزان تسهیلات به طور متوسط در طرح‌های بخش کشاورزی بمنظور توسعه فناوری‌های تولید در بخش کشاورزی سرمایه گذاری می‌شود.

وی اضافه کرد: تأمین مالی طرح‌های اشتغالزایی روستایی و عشایری با رویکرد تمرکز بر تامین مالی زنجیره عرضه و ارزش به جای فعالیت‌های مستقل در زمینه توسعه و تکمیل زنجیره‌های ارزش بخش کشاورزی انجام می‌شود.

معاون برنامه ریزی امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: کشت گلخانه ای، گیاهان دارویی، آبزی پروری، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و خدمات بازرگانی، خدمات فنی و مشاوره‌های مرتبط با بخش کشاورزی، دامپروری محصولات مربوط (تولید شیر و گوشت)، خدمات توسعه کسب و کار‌های تعاونی کشاورزی خدمات مدرن سازی کشاورزی و تامین نهاده‌ها و توسعه فعالیت‌های دانش بنیان، خدمات و کسب و کار‌های دامپزشکی و خدمات کسب و کار‌های عشایری از رسته‌های منتخب بخش کشاورزی در برنامه فراگیر اشتغال است.

انتهای پیام/

اختصاص تسهیلات تولید و اشتغال به ساختار تولید و توسعه فناوری کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.