جمالی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رئیس‌جمهور درباره آمار‌های مربوط به رشد اقتصادی تجدیدنظر کند/بعید است کشور رشد دو رقمی را تجربه کرده باشد

نماینده مردم فسا گفت: بهتر است رئیس‌جمهور درباره آمار‌های مربوط به رشد اقتصادی کشور تجدیدنظر کند تا به واقعیت نزدیکتر شود.

رئیس‌جمهور درباره آمار‌های مربوط به رشد اقتصادی تجدیدنظر کند/بعید است کشور رشد دو رقمی را تجربه کرده باشدمحمدجواد جمالی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به سخنان رئیس جمهور هنگام تقدیم لایحه بودجه 97 به مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقاد بنده این است که اقتصاد ما بیمار است و پاشنه آشیل ما هم مسائل اقتصادی است به گونه‌ای که وقتی می‌خواهند به کشورمان فشار بیاورند، مسائل اقتصادی و تحریم‌های نفتی را مطرح می‌کنند.

وی ادامه داد: بهتر است رئیس جمهور درباره آمار‌های مربوط به رشد اقتصادی کشور تجدیدنظر کند تا به واقعیت نزدیکتر شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد:  امروز با جمعی از نمایندگانی از جناح‌های سیاسی مختلف درباره اظهارات رئیس‌جمهور صحبت کردیم و همگی معتقد بودیم بعید به نظر می‌رسد که کشور در سال ۹۵ رشد دو رقمی را تجربه کرده باشد.

جمالی با بیان اینکه ما نتایج رشد اقتصادی را حداقل در سطح جامعه و شاخص‌هایی چون کاهش رکود و بیکاری مشاهده نکرده‌ایم، خاطرنشان کرد: با این حال امیدواریم که بودجه ۹۷ منجر به رشد اقتصادی کشور و از بین رفتن خط فقر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار