تداوم حضور هلال احمر خوزستان در مناطق زلزله زده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: خدمات درمانی و بهداشت روانی توسط این جمعیت در مناطق زلزله زده کرمانشاه در حال ارائه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  علی خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان داشت: تیم های مرکز مدیریت حرکت های جهادی و بشردوستانه هلال احمر استان در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و ازگله اظهار کرد: این تیم فعالیت خود را از 6 آذرماه  به مدت یک هفته آغاز و در این مدت به بیش از یک هزار و ۸۰۰ فرد آسیب دیده از زلزله ارائه خدمت کرد.

وی افزود: توسط تیم ۲۸ نفره پزشکی و بهداشت روان و مداخلات روانشناختی، ۳۳ روستای زلزله زده در حد فاصل سرپل ذهاب و ازگله به طور کامل بازدید به عمل آمد و در همین زمینه خدمات مختلف پزشکی و روانشناسی ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: در مجموع یک هزار و ۲۶  تن از اهالی روستاهای آسیب دیده از خدمات درمانی از قبیل ویزیت و ارائه داروی رایگان، تزریقات، پانسمان و موارد دیگر بهره مند شدند.

خدادادی عنوان داشت: همچنین تیم حمایت روانی و بهداشت روان این مرکز به ۷۹۴ تن خدمات روانشناختی ارائه کردند.

وی با اشاره به توزیع اقلام دارویی، پوشاک، شیرخشک، کنسرو، اسباب بازی و ‌لوازم گرمایشی بین مردم روستاهای آسیب دیده تصریح کرد: در همین راستا از سوی تیم دامپزشکی این مرکز، ۲۰۹ رأس از احشام (گاو و گوسفند) این مناطق ویزیت و درمان شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.