زاهدی در نطق میان‌دستور:

رژیم آل‌سعود شیرهای نفتی را به روی آمریکا و رژیم صهیونیستی ببند

نماینده کرمان گفت: رژیم آل‌سعود اگر ادعای دفاع از کشورهای عربی دارد، شیرهای نفتی را به روی آمریکا و رژیم صهیونیستی ببندد.

نماینده مردم کرمان و راوربه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در نطق میان‌دستور اظهار کرد: 16 آذر نماد عدالتخواهی و آزادی‌خواهی دانشجویان بوده و فرصتی برای همگان است که به عملکرد استکبار در چند دهه گذشته بپردازیم و دریابیم که چرا امام عزیز ما  آمریکا را شیطان بزرگ نامید.

نماینده مردم کرمان و راور با بیان اینکه آمریکا جریان داعش را به کمک رژیم صهیونیستی و آل‌سعود ایجاد کرد و جنایات زیادی را در کشورهای اسلامی مرتکب شده تا یک اسلام ساختگی، خشن و بی‌منطق را به منطقه تحمیل کند، گفت: این اتحاد زر و زور و تزویر قاسطین و ناکثین  نیز نتوانست به هدف خود برسد و با انسجام نیروهای جریان مقاومت در منطقه و با مدیریت سردار سلیمانی شکست خورد.

وی با اشاره به اینکه  آمریکای جنایتکار در یکی دو ماه گذشته به کمک رژیم صهیونیستی و آل سعود می‌خواست، توطئه‌های جدیدی را برای جبران شکست خود و به جهت  به آشوب کشیدن مجدد منطقه عملیاتی کند، افزود: نمونه های آن کردستان عراق، استعفای سعد حریری، طراحی کودتا در یمن و در نهایت به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی است.

زاهدی با بیان اینکه امت اسلام و بسیاری از کشورهای جهان اسلام اصلاً رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسند، گفت:  چگونه آمریکا دم از پایتختی بیت‌المقدس برای رژیم صهیونیستی می‌زند؟

رئیس کمیسیون آموزش مجلس اضافه کرد: ان‌شاءالله که این توطئه موجب انسجام امت اسلام و عدالت‌جویان جهان باشد که یکپارچه علیه آمریکا بایستند و موقعیتی را فراهم آوردند تا  دست‌نشانده‌های آمریکا در منطقه که دم از حمایت کشورهای عربی می‌زنند و با برگزاری نشست‌های مختلفی علیه جمهوری اسلامی سخن می‌راندند موضع خود را مشخص کنند.

وی ادامه داد:  رژیم آل‌سعود اگر ادعای دفاع از کشورهای عربی دارد و به دروغ خود را خادم‌الحرمین می‌نامد اگر ادعای راستی دارد شیرهای نفتی را به روی آمریکا و رژیم صهیونیستی ببندد و قراردادهای چندصد میلیارد دلاری نظامی را ملغی سازد.

نماینده مردم کرمان و راور  با اشاره به اینکه یقین داریم این حرکت نابخردانه رئیس جمهور آمریکا نتیجه رقص شمشیر او با حاکمان آل‌سعود بوده است، خاطرنشان کرد: امت اسلام انشاالله این رقص شمشیر را به یک شمشیر برنده علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار