مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ؛

اعزام بیش از 24 هزار نفر از دانش آموزان به مناطق عملیاتی

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: اعزام دانش آموزان پسر به مناطق عملیاتی غرب کشور در قالب اردوهای راهیان نور آغاز شده است.

اعزام بیش از 24 هزار نفر از دانش آموزان به مناطق عملیاتیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ علی یوسفی راد  با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزان پسر قرار بود بعد از ایام اربعین آغاز شود، گفت: این اردوها به دلیل وقوع زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در استان کرمانشاه اندکی به تعویق افتاد.

یوسفی راد با اشاره به آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزان پسر استان کرمانشاه، اضافه کرد: از روز 17 آذر اعزام دو گروه از دانش آموزان پسر استان از شهرستان‌های کرمانشاه و پاوه به مناطق عملیاتی غرب کشور آغاز شده است.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه دانش آموزان در سفری سه روزه در مناطق عملیاتی استان کرمانشاه حضور خواهند یافت، افزود: اعزام دانش آموزان پسر به مناطق عملیاتی راهیان نور تا پایان آذر ادامه پیدا خواهد کرد و پس از آن به دلیل سردشدن هوا اردوهای راهیان نور دانش آموزی به پایان خواهد رسید.

یوسفی‌راد با بیان اینکه این دانش آموزان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در شهرستان‌های گیلانغرب و قصرشیرین دیدن کرده و در مسیر بازگشت از یادمان مرصاد هم بازدید خواهند کرد، گفت: همچنین برای اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان پسر یک برنامه دفاع مقدسی با موضوع"بیسیم‌چی" در پادگان توحید در نظر گرفته شده است.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه سپس با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی غرب کشور در استان کرمانشاه از اواخر مهر ماه آغاز شده بود، اظهار کرد: مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان کرمانشاه تا 12 آبان پذیرای اردوهای راهیان نور دانش آموزان دختر بود.

این مسئول پیش بینی کرد: امسال در مجموع بیش از 24 هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی استان اعزام شوند.

انتهای پیام/ز

 

آغاز اردوهای  دانش آموزی به ماطق عملیاتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار