بزودی؛

راه‌اندازی خانه جوان در ایذه

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان از راه اندازی خانه جوان در شهرستان ایذه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان با اشاره به راه اندازی خانه جوان در ایذه در آینده ای نزدیک، بیان داشت: کلنگ‌زنی چند طرح ورزشی در این شهرستان با حضور وزیر ورزش انجام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: اقدامات لازم و نهایی برای راه اندازی خانه جوان ایذه انجام شده و در آینده ای نزدیک باید شاهد راه اندازی آن باشیم.

حیدری با بیان اینکه با هماهنگی شهرداری و شورای شهر جاده سلامت ایذه ایجاد می‌شود، تصریح کرد: در صورت تهیه 2 ایستگاه جهت دوچرخه سواری در جاده سلامت توسط شهرداری، برای توسعه این فضا به منظور ایجاد نشاط و سلامتی، تعداد ۱۰۰ دستگاه دوچرخه اهدا می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان با بیان اینکه در صورت تهیه مکان زمین‌های والیبال و بسکتبال در محلات توسط شهرداری نسبت به تجهیز آن ها اقدام خواهیم کرد، اذعان داشت: در راستای نوسازی و توسعه فضاهای ورزشی در سطح استان و سالن‌های ورزشی مجموعه ورزشی تختی شهرستان ایذه بهسازی و تجهیز می‌شوند.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی خانه کشتی ایذه در آینده‌ای نه ‌چندان دور گفت: مراسم کلنگ‌زنی خانه‌ جوان، سالن چند منظوره اختصاصی بانوان، پیست موتورسواری شهرستان ایذه نیز بزودی با حضور وزیر ورزش انجام می‌شود.

انتهای پیام/گ

خانه جوان در ایذه راه اندازی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.