تیم کاراته مناطق نفتخیز جنوب، پیروز میدان رقابت

رییس هیات کاراته خوزستان از پیروزی مناطق نفت خیز جنوب در هفته سوم از سری رقابت های لیگ برتر کاراته کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سرکوهکی، رییس هیات کاراته خوزستان بیان داشت: تیم مناطق نفتخیز جنوب در هفته سوم از سری رقابت های لیگ برتر کاراته کشور حریفان خود را با شکست روبرو کرد.

وی افزود: عملکرد تیم مناطق نفت خیز جنوب در این فصل از رقابت ها قابل قبول بوده و این تیم از شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار است.

سرکوهکی با بیان اینکه هفته سوم از سری رقابت های لیگ برتر کاراته طی روزهای 16 و 17 آذرماه به میزبانی تهران برگزار شد اذعان کرد: نماینده استان در اولین بازی خود به مصاف تیم نارین صنعت آریا رفت که با حساب 26 بر 3 پیروز میدان شد.

رییس هیات کاراته خوزستان در ادامه گفت: تیم مناطق نفتخیز جنوب که کاراته کاهای خوبی را در اختیار دارد در دومین بازی خود برابر تیم رعد پدافند خاتم الانبیاء(ص) صف آرایی کرد که با نتیجه 29 بر 9 پیروز این دیدار شد.

محمد سرکوهکی اظهار داشت: سومین دیدار این تیم مقابل پاس قوامین تهران بود که در نهایت مناطق نفتخیزجنوب موفق شد با نتیجه 17 بر 9 پیروز شود و با کسب 18 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی سوپر لیگ کاراته باشگاه های کشور قرار گرفت.

وی تصریح کرد: خوشبختانه کاراته استان در سال های اخیر روند رو به رشدی را در پیش گرفته و تلاش می کنیم با ارائه برنامه منسجم این رشته را در سطح استان گسترش دهیم.

انتهای پیام/گ

پیروزی تیم کاراته مناطق نفتخیز جنوب در مسابقات لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.