حیدر العبادی: پرچم عراق در تمام اراضی کشور به اهتزاز درآمده است

نخست وزیر عراق با اعلام رسمی پیروزی ارتش و نیرو‌های مردمی عراق بر گروه تروریستی داعش از به اهتزاز درآمدن پرچم این کشور در تمامی اراضی عراق خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سومریه نیوز، حیدر العبادی نخست وزیر عراق با بیان اینکه پرچم این کشور در همه مناطق عراقی به اهتزاز درآمده، از پیروزی کامل بر تروریسم و آزادی آخرین مقر داعش در  عراق خبر داد.

العبادی شامگاه شنبه طی کنفرانس خبری گفت: ما اکنون در مرحله بعد از داعش به سر می‌بریم.

نخست وزیر عراق افزود: به فرزندان این ملت و تمام جهان اعلام می‌کنیم پهلوانان غیرتمند عراقی به آخرین پناهگا‌ه‌های داعش رسیدند و اراضی عراق را از لوث وجود آن‌ها پاک کردند.

العبادی خاطرنشان کرد: وحدت تنها اسلحه‌ای است که ما با آن پیروز شدیم. تاریخ موضع مرجعیت دینی و فتوای آیت الله سیستانی را که نیرو‌های مردمی بر اساس آن شکل گرفت، ثبت خواهد کرد.

او گفت: ای مردم عراق! سرزمین شما به طور کامل آزاد شده و آرزوی آزاد سازی عراق به واقعیت تبدیل شده است. عراق صفحه جدیدی را در تعامل با کشور‌های همسایه و تمام کشور‌های جهان گشود که بر اساس عدم دخالت در امور داخلی سایر کشور‌ها شکل گرفته است.

نخست وزیر عراق گفت: سه سال اخیر عملیات آزادسازی عراق نقطه درخشانی در تاریخ عراق است. 

العبادی گفت: شادمانی عراقی‌ها از کسب پیروزی‌ها با محافظت از تمامیت ارضی عراق و جلوگیری از تجزیه آن تکمیل می‌شود. از سیاستمداران می‌خواهم مناطق تحت نفوذ خود را حفظ کنند و از تکرار سخنرانی‌های فرقه گرایانه و تحریک کننده جلوگیری کنند.

العبادی افزود: محصور شدن اسلحه در دست دولت، تنها راه محقق شدن عدالت و مساوات است. مبارزه با فساد در امتداد نبرد‌های آزاد سازی اراضی عراق قرار دارد و هیچ مکان امنی برای مفسدان در عراق باقی نمی‌ماند.

انتهای پیام/

 

کنفرانس خبری العبادی درباره پاکسازی کامل عراق از گروه تروریستی داعش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۱۹ آذر ۱۳۹۶
مرگ برررررررررررر داعش
آخرین اخبار