تمرین‌های آماده‌سازی را بدون حمایت حامی مالی ادامه می دهم

بازیکن تیم ملی هندبال کشور گفت: تمرین‌های آماده‌سازی را بدون حمایت حامی مالی وزارت ورزش و جوانان و بخش خصوصی و با «هزینه شخصی» ادامه می‌دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی رزاق‌پور  اظهار کرد: تمرین‌های آماده‌سازی را بدون حمایت حامی مالی وزارت ورزش و جوانان و بخش خصوصی و با هزینه شخصی ادامه می‌دهم.

وی که هم‌اینک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر در حال تحصیل است، افزود: در حال آماده‌سازی انفرادی پیش از اردوهای گروهی به‌منظور حضور در جام جهانی هندبال ساحلی روسیه هستم.

بازیکن تیم ملی هندبال کشور ضمن قدردانی از همراهی مسؤولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: درخواست مرا به گوش مسؤولان برسانید که برای ادامه تمرینات به حامی مالی نیاز دارم، تأمین هم‌زمان هزینه‌های تحصیل و آماده‌سازی برای ادامه حضور در تیم ملی شرایط دشواری را برایم به وجود آورده است.

وی از این‌که به‌ تازگی با حضور نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به‌ عنوان یکی از دانشجویان موفق این دانشگاه انتخاب و تجلیل شده است، قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.